thomas12345
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 feb 2011
Beste mensen,
Ik heb onlangs een ASUS P4P800-E gekregen van een kennis. Deze zou ik vooral willen gebruiken om te programmeren voor school. Nu ben ik op zoek naar een geschikte videokaart.(Ik zou 2 monitorschermen willen aansluiten). Het is niet de bedoeling om zware spelletjes te spelen, het gebruik zal zich beperken tot een paar teksteditors en wat webpagina's.Het is dan ook de bedoeling het zo goedkoop mogelijk te houden. Nu geraak ik er totaal niet aan uit welke grafische kaart ik moet aanschaffen. Hebben jullie daar soms een idee van?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Dit zijn de specs van ASUS P4P800-E:
MPN: P4P800-E DELUXE, P4P800-E DELUXE/WIFI-B, 90-M8LCW1-G0EAY, 90-M8LCW0-G0EAY
Producttype: Moederbord
Model: ATX
Breedte: 30.5 cm
Diepte: 24.5 cm
Compatibele processoren: Celeron, Pentium 4
Processor Socket: Socket 478
Chipsettype: Intel 865PE
Max. bussnelheid: 800 MHz
BIOS-type: AMI
Storage Controller: ATA-100, Serial ATA-150 (RAID), ATA-133 (RAID)
Max. processorsnelheid: 3.2 GHz
Ik heb onlangs een ASUS P4P800-E gekregen van een kennis. Deze zou ik vooral willen gebruiken om te programmeren voor school. Nu ben ik op zoek naar een geschikte videokaart.(Ik zou 2 monitorschermen willen aansluiten). Het is niet de bedoeling om zware spelletjes te spelen, het gebruik zal zich beperken tot een paar teksteditors en wat webpagina's.Het is dan ook de bedoeling het zo goedkoop mogelijk te houden. Nu geraak ik er totaal niet aan uit welke grafische kaart ik moet aanschaffen. Hebben jullie daar soms een idee van?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Dit zijn de specs van ASUS P4P800-E:
MPN: P4P800-E DELUXE, P4P800-E DELUXE/WIFI-B, 90-M8LCW1-G0EAY, 90-M8LCW0-G0EAY
Producttype: Moederbord
Model: ATX
Breedte: 30.5 cm
Diepte: 24.5 cm
Compatibele processoren: Celeron, Pentium 4
Processor Socket: Socket 478
Chipsettype: Intel 865PE
Max. bussnelheid: 800 MHz
BIOS-type: AMI
Storage Controller: ATA-100, Serial ATA-150 (RAID), ATA-133 (RAID)
Max. processorsnelheid: 3.2 GHz