welke videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolsnarf

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2004
Hoi, ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart en nu twijfel ik tussen 2 kaarten.

Ik kan voor 129 euro een ati Radeon 9800 Pro krijgen en voor 199 euro een geforce 660 GT. Is het de moeite waard om 70 euro meer uit te geven voor de gefroce, of kan ik beter de 9800 pro kopen??

ik weet niet (dus zeg ik het ook niet met zeker weten) maar ik heb problemen gehad met die 9800 die werkte helemaal niet op mijn moederbord asrock 775i65gv.dus vandaar dat ik zou zeggen neem die 6600gt.
maar ook die doet het bij mij niet naar behoren maar dat komt waarschijnlijk door de voeding die die krijgt want iik heb maar 350 en hij heeft 450nodig

bedankt, maar volgens mij maakt de voeding niet heel veel uit. iig zou zo'n 9800 pro het op 300w al moeten doen. Voor zover ik weet tenminste.

op de doos van een 9800se staat al dat een 350 watt vereist is laat staan een pro.. die 6600gt is een heel stuk sneller en gaat dus langer mee, als je het ervoor over hebt, neem die 6600 let wel op de agp of pci aansluiting bij bestellen

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan