Welke videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter tron
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tron

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2001
In eerste instantie was ik van plan mijn XFX GF 6600 GT 128 MB te vervangen voor een XFX GF 6800 GS XXX edition (256 MB).

Nu Nvidia de 76XX serie op de markt heeft gebracht zie ik dat de 7600 GT iets (95 cent...) goedkoper is dan de 6800 GS XXX edition.

Zowel GPU en geheugen van de 7600GT is veel hoger geclockt maar de geheugen bus is slechts 128 bit terwijl die van de 6800GS XXX 256 bit is. :confused:

Wat is nu de beste keuze volgens jullie?

Al vast bedankt. :thumb:

Laatst bewerkt:
tron zei:
In eerste instantie was ik van plan mijn XFX GF 6600 GT 128 MB te vervangen voor een XFX GF 6800 GS XXX edition (256 MB).

Nu Nvidia de 76XX serie op de markt heeft gebracht zie ik dat de 7600 GT iets (95 cent...) goedkoper is dan de 6800 GS XXX edition.

Zowel GPU en geheugen van de 7600GT is veel hoger geclockt maar de geheugen bus is slechts 128 bit terwijl die van de 6800GS XXX 256 bit is. :confused:

Wat is nu de beste keuze volgens jullie?

Al vast bedankt. :thumb:
uh.. ik hou het lkkr bij Ati Radeon X850XT heerlijke videokaart... en was toen ik hem kocht ook nog eens ietsje geodkoper... ruim 200 euro minder betaald...dan dat hij eigenlijk koste...

je kan ook voor de Ati X1600XT gaan een niet te dure erg snele kaart... nog sneller dan de mijne...en nog goedkoper eigenlijk ook...

Laatst bewerkt:
hmm dat is niet echt het antwoord what hij/zij zoekt
7000 serie zou toch weer better moeten zijn maar of het zo uit pakt zou,
je dan even moeten bekijken.
zoek het kaart type op en zoek wat benchmarks op ;)
via www.googles.com

Geforce 7600 GT (het liefst de XXX versie van XFX). Dit is een zeer goede kaart voor het geld dat ie kost. Zoek naar tests en je zult zien dat dit een hele goede keuze is.

Indien je niet van herrie houdt, kijk dan ook eens naar de uitvoeringen die een heatpipe hebben, ik persoonlijk vindt die ventilatoren op de meeste ATI en nVidia kaarten een hoop herrie produceren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan