Welke videokaart?

• Onderwerp starter Onderwerp starter GPC
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GPC

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Aangezien ik nog al graag een spel speel wil ik een nieuwe videokaart op mijn computer. Deze videokaart die ik heb heeft maar 64mb geheugen en heeft de naam NVIDIA GeForce MX 440.. Nu is mijn vraag: Word de computer sneller met een nieuwe videokaart? Wat gaat het kosten? Ik hoef overigens een niet al te dure! Gewoon een waar ik vrij veel spellen mee kan spelen.De specs zijn als volgt:

Intel Pentium 4 CPU 2.66GHz
NVIDIA GeForce MX 440
Ik heb ook nog een externe harde schijf van 400 GB

Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Je systeem wordt niet zo zeer sneller met een betere videokaart, de spellen gaan er beter van werken.

Hoeveel en welk geheugen heb je?

En om te weten wat voor videokaart je het best kunt kopen, hebben we ook nog informatie over je moederbord nodig. Welk moederbord heb je?
Als je dit niet weet of kunt achterhalen, kun je dit uitzoeken met het gratis te downloaden programma PC Wizard 2008.

En met een snellere pc bedoel je denk ik dat je de meeste games gewoon vlot en soepel kunt spelen, en dan heb je wel weer wat aan een nieuwere en snellere videokaart. Nu zul je vaak hebben dat je games niet kunt spelen, en dat je videokaart niet goed genoeg is voor verschillende games en het lijkt dat alsof de pc in zijn geheel langzaam draait.

Laatst bewerkt:
Ik weet dat het een simpel AGP kaartje betreft, passief gekoeld (heb er zelf een liggen).

@TS: Welke spellen bedoel je? Hi-RES?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan