welke videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

rc bokkie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2009
hallo mijn vriend wilt een videokaart kopen
met 1GB grafish geheugen maar wil niet boven de 100 euro
gaan en wilt ze zeker kopen bij deze winkel
http://www.gamersbase.be/
en ze moet goed zijn om gta 4 op te spelen

bedankt voor de hulp alvast

ik zou de 1GB grafisch geheugen maar laten varen, want al heb je 10000GB geheugen hoeft hij nog niet snel te zijn.

met dat budget zou ik een 2ehands videokaart gaan zoeken.

ik zou de 1GB grafisch geheugen maar laten varen, want al heb je 10000GB geheugen hoeft hij nog niet snel te zijn.

met dat budget zou ik een 2ehands videokaart gaan zoeken.

maar ze moet niet al te snel werken maar wel goed hij kan ze toch altijd overckoken

zo makkelijk is een videokaart niet over te klokken;)

hoogstens 20% snelheidswinst.

ik raadt je vriendje aan om op marktplaats een nvidia 9800gtx op te sporen en voor een prikje op te kopen.

zo makkelijk is een videokaart niet over te klokken;)

hoogstens 20% snelheidswinst.

ik raadt je vriendje aan om op marktplaats een nvidia 9800gtx op te sporen en voor een prikje op te kopen.

en als hij nu naar de 150 euro gaat komt er dan iets beter in het zicht

Welk moerderboard heeft vriendje? Of weet je uit je hoofd welke aansluiting voor de videokaart hij moet hebben? Check eerst eens welk slot er op dat board zit voor je een kaart koopt die niet past.

Welke voeding heeft het vriendje? Merk en type. Nieuwere kaarten vragen meer van de voeding.

Welk moerderboard heeft vriendje? Of weet je uit je hoofd welke aansluiting voor de videokaart hij moet hebben? Check eerst eens welk slot er op dat board zit voor je een kaart koopt die niet past.

Welke voeding heeft het vriendje? Merk en type. Nieuwere kaarten vragen meer van de voeding.

400 watt voeding
moederbord voor een quad core Q6600
gewoon standaard pci slot

Het is een budget kaart die 9500 en die zijn niet super geschikt om te gamen, emile heeft gelijk, niet doen.

ook niet, ze zijn niet voor niets zo goedkoop.

koop gewoon een 2e hands kaartje voor 100 euro en je bent binnen budget en kan goed gamen.

doe je dat niet ga je toch grof geld neertikken.

overigens is een voeding van 400 watt voor sommige kaarten niet genoeg.

ook niet, ze zijn niet voor niets zo goedkoop.

koop gewoon een 2e hands kaartje voor 100 euro en je bent binnen budget en kan goed gamen.

doe je dat niet ga je toch grof geld neertikken.

overigens is een voeding van 400 watt voor sommige kaarten niet genoeg.

oke en bedankt voor alles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan