welke videokaart??

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de spellen die jij wil spelen gaat denk ik niet lekker lopen met een pentium 4 @ 2800 Mhz.
Cod Modern Warfare 2 heeft minimaal 3.2 Ghz nodig (3200 Mhz). Daar zit jij dus al onder..


MVG Lucas

Mmm daarmee maak je wel een fout...

Dit is mijn systeempje: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=170549
Ik draai mijn quad core i5-750 op 2.66 ghz en een 5770 videokaart met 4gb geheugen en ik kan hoge kwaliteit spelen zonder lagg.
 
@Firest0rm, we hebben elkaar vandaag al eerder in een grafische kaart topic ontmoet. Daar onthoud je je / blijf je wijselijk weg nadat je wat 'boute' uitspraken deed en je middels andere posters min of meer terecht bent gewezen op niet helemaal correcte antwoorden vanaf jouw kant (en dan druk ik mij diplomatiek uit!) Een objectieve lezer kan zien WAT de eisen van de game zijn en WAT de systeemspecs van TS zijn. De conclusie is dan wellicht overduidelijk, de game is speelbaar, wellicht niet op high, dan toch minstens op medium!
 
Laatst bewerkt:
dan raad ik je aan om nu zon computer te kopen en het spel te spelen je zult merken dat je lag en load time belachelijk zijn

wees jij lekker objectief

blijf ik relatief


ik ben klaar met de argumenten hier
 
dan raad ik je aan om nu zon computer te kopen en het spel te spelen je zult merken dat je lag en load time belachelijk zijn

wees jij lekker objectief

blijf ik relatief


ik ben klaar met de argumenten hier

Verstandig.

Waarom zou iemand zo'n systeem moeten kopen / hebben om advies te geven? De systeemeisen vergelijken met de specs van de game geven antwoord. Als de gamespecs niet kloppen wordt het een ander verhaal! Maaaaaar, zoals ik vandaag al eerder aan je vroeg in een ander topic : "Waar haal je de wijsheid vandaan" dat met DIT systeem de game niet op low of medium zou willen draaien? Ga mij nu niet vertellen dat je toevallig zo'n systeem hebt staan..............

Maar wees dan ook een keer realistisch en concreet en geef áán waar het probleem zit. Ik stel vast dat de (nieuwe) grafische kaart voldoet en dat de hoeveelheid RAM meer dan toereikend is. De processor voldoet in ruime mate aan de minimumeisen en in wat mindere mate aan de aanbevolen eisen. WÁÁR gaat dan het probleem zitten? Benoem het svp!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan