welke videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

piepen00

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2011
Hallo,

Ik wil graag een gamevideokaart in mijn computer kopen. Ik weet alleen niet welke er zijn er zo veel en er is veel prijs verschil. mijn budget is max. 100 euro heb je daar een goeie voor>?

groet,

Wilco

wat zit er nu in je pc? kwa onderdelen, niet alleen de videokaart maar ook wat voor processor en hoeveel ram, en misschien het merk/model van de pc of is hij door een pc winkel in elkaar gezet? ook graag even het moederbord, en de voeding.

je kan niet zo maar een videokaart in je pc rammen hiervoor moet je op bepaalde factoren letten

Vandaag 16:49
royb3

wat zit er nu in je pc? kwa onderdelen, niet alleen de videokaart maar ook wat voor processor en hoeveel ram, en misschien het merk/model van de pc of is hij door een pc winkel in elkaar gezet? ook graag even het moederbord, en de voeding.

hallo,

voeding: Highlight Model:HPC-300-302 (max. 300 watt)
moederbord: MSI K7T266 pro-RU
videokaart: Nvidia Geforce FX 5200
Processor: AMD Sempron(tm) Processor 2800+, ~1.6GHZ
RAM: 512MB RAM

ik weet niet meer of hij in elkaar is gezet of hij is gekocht. Hij is al heel wat jaartjes oud.

groet,
Wilco

wat voor games dacht je aan? een beetje games als warrock of wolfteam ;) dan kan je nog wel een upgrade doen, maar je hebt dus geen zware videokaart meer nodig, is je systeem veels te verouderd voor.

hallo,

Er kan duss geen game videokaart in?
En als ik dit wel wil wat moet ik dan allemaal gaan vervangen??

groet,

licht er aan, hoeveel je er voor over hebt, houd minstens wel rekening met 500 dan heb je weer een moderne basis ;)

en de kaart die je me via alternate aanbevol wat schiet ik daar mee op?:confused:

dat je gemiddelde spelletjes kan draaien, als warrock of dat soort. dus niet al te cpu intensieve games.

Waarom is mijn bericht verwijderd?

Mod edit

Omdat het gewoonweg geen zin heeft om op voorhand al te plaatsen.Ookal zeg je dan zelf dat je NOG niet zeker van bent of die kaart zal passen.(en dat doet die dus niet)
Waarom dus niet wachten op de antwoorden op de vragen die Roy3b gestelt heeft?.
Je voorstel kan ook verwarring scheppen.
Verder is geduld ook een schone zaak...of plaats je om het plaatsen?

(Dit bericht behoeft geen reactie)

heel misschien sims 3 maar daar is je cpu al te zwak voor en raden ze minstens 1 gb geheugen aan. als je over cod mw2 gaat beginnen heb je met 512 mb ram en een sempron 2800+ geen mogelijkheid aan spelen.

oke bedankt voor de reacties. en als ik een hele nieuwe computer koop wat raad je me dan aan?

een pc samen te laten stellen in een nieuw topic ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan