welke virusscanner lat ik het beste realtime aanliggen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ken ze geen van beide.
Ik ga voor norman.
Maar is niet gratis.
Welke heeft jou voorkeur.

Om even terug te komen op Ewido en AVG.

De prijs van Ewido is $ 29,95 , de freeware versie heeft 14 dagen dezelfde functionaliteit als van de betaalversie, daarna vervallen de extra opties die in de Pro versie zitten en kun je hem verder ongelimiteerd gebruiken.
Ewido

De prijs van AVG is $ 33,30, je kunt een 30 dagen trial van de Pro versie downloaden, de freeware versie heeft natuurlijk ook minder functionaliteit dan de betaal versie.
AVG

avg heb ik nu in free version, maar wat krijg je meer als je de pro versie gebruikt? en bij ewido? als ik kan scannen op virussen en ze weg krijg dan is dat goed, of als je de betaalde versie hebt, vindt ie dan meer virussen?

avg heb ik nu in free version, maar wat krijg je meer als je de pro versie gebruikt? en bij ewido? als ik kan scannen op virussen en ze weg krijg dan is dat goed, of als je de betaalde versie hebt, vindt ie dan meer virussen?
zijn er nog mensen met een mening?

srr van dubbelpost, pc wou niet verzenden dus nog eens geklikt:confused:

Wat de betaalde versie's meer hebben durf ik niet te zeggen, je kunt op hun sites kijken (zie de links in mijn vorige bericht)

twee virusscanners kunnen elkaar in de weg gaan zitten, Ewido heeft wel een online virusscan dat zullen ze wel bedoelen.

Geplaatst door skelle
als je de betaalde versie hebt, vindt ie dan meer virussen?
Nee hoor. De betaalde versie heeft alleen meer mogelijkheden zoals Blue Thunder ook al zegt. Ik gebruik zelf de gratis versie van AVG en heb nog nooit een virus gehad - en als er al een binnen probeerde te komen, werd het meteen door AVG onderschept.
En ik zou zeker niet gaan rommelen met meerdere virusscanners; dat wordt altijd sterk afgeraden.
Voor computers met zeer belangrijke gegevens zou ik voor Kaspersky gaan, maar de thuisgebruiker heeft naar mijn idee meer dan genoeg aan AVG Free Edition.

Guus.

Geplaatst door Blue Thunder
Om even terug te komen op Ewido en AVG.

De prijs van Ewido is $ 29,95 , de freeware versie heeft 14 dagen dezelfde functionaliteit als van de betaalversie, daarna vervallen de extra opties die in de Pro versie zitten en kun je hem verder ongelimiteerd gebruiken.
Ewido

De prijs van AVG is $ 33,30, je kunt een 30 dagen trial van de Pro versie downloaden, de freeware versie heeft natuurlijk ook minder functionaliteit dan de betaal versie.
AVG
En voor iedere EU krijg je 1.29 dollars.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan