Welke voeding, en welke processor?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Matthew443

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2013
Berichten
75
Welke voeding kan ik het beste pakken en hoeveel watt? Ik wil niet veel van mijn budget aan mijn voeding besteden, en overclocken is nj nog niet nodig, maar misschien in de toekomst wel.

En welke proccesor zou ik nemen? Ik heb de 7870 video kaart, en vraag me af of ik de intel i5 3570k zou moeten pakken of een goedkopere zoals een hexa core van amd?

Thnx.
 
hallo,

zou je iets duidelijker willen zijn.
wat wil je er precies mee doen?
en wat voor 7870 videokaart heb je?

mvg,
 
Hier is niet echt een antwoord op te geven. Wat wil je doen? wat is belangrijk? Hoever wil je eventueel overclocken? ook je videokaart?

Voor een basissysteem zonder overclocken ben je met 400W wel klaar. Voor een beetje overclocken zit je wel richting de 500W. Zonder extra informatie is dat echter niet goed te zeggen.
 
@wampier ik heb de asus 7870 2 gb, ik zou graag willen gamen zoals bf3 op high/ultra, ik zou graag willen recorden, en renderen en editing progamma's en overclocken zou ik wel willen met de processor,
 
Goede 500W voeding. De CPU is persoonlijk. Qua high end performance is een i5-4xxx of i5-3xxx moeilijk te verslaan. Met een lager budget zijn de AMD's echter ook gewoon goede alternatieven.
 
@wampier oke bedankt! Ik ga dan denk ik toch voor de i5 3570k, ik heb veel goede recencies over deze processor gehoord, bedankt voor de info
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan