welke waterkoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

jgroteb

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2004
hey lieve mensen op helpmij forum!!!!
(slijm)
ik weilde weten of iemand een goede maar zeker gen dure!! waterkoelingset weet. die alles lekker C00L houd:cool: iemand ideetjes?

wil ik voor mijn nieuwe pc hebben:love: die krijgt een amd 3500+
en gpu geforce 7800 GTX

maar let er op niet te duur die pc kost me al me geld (1/3)maa dat terzijde alvasto bedankto!!:thumb:

probeer dit maar niet met een nieuwe computer als proefproject met een oude computer is het wel tof.

Geplaatst door lamp
probeer dit maar niet met een nieuwe computer als proefproject met een oude computer is het wel tof.
Ik heb vorig jaar door de OC-Shop een nieuwe computer met 2 pompen en 3 waterblokken (alles Swiftech) laten assembleren.
Niet goedkoop, maar erg goed.

ja misschienw el beter om het te LATEN doen:thumb:
anders maak ik meteen mijn nieuwe pc kaputt:love:

Geplaatst door Dick Borstlap

Ik heb vorig jaar door de OC-Shop een nieuwe computer met 2 pompen en 3 waterblokken (alles Swiftech) laten assembleren.
Niet goedkoop, maar erg goed.

Waterkoeling weet ik dat het goed is maar er kwam daar een af met de pc in een oliebad leggen.

weet er dan iemand waar ik een kast kan vinden waar al waterkoeling inzit?? dus alleen losse kast + waterkoeling (end an wel met van die doorrzichtige slangen enzo bv groen met groene vloeistof das vreed)
veel eisen maar kunnne jullkie its vinden:cool:

ja heb alles gelezen er was wel veel negatiefs over zeker met dat je een geheugenblikje kwijtraakt enweing ruimte ik kijk wel naar de volgende versies

verder nog iemand???
weet e iemand er eentje van plexiglas gehele kast van plexiglas dus met waterkeoling??:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan