Welke webcam is aan te bevelen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

joepie

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
De titel zegt het eigenlijk al.
Ik ben op zoek naar een goede webcam die in ieder geval ook op Viista werkt.
Ik ben niet iemand die met een headset gaat zitten dus dat moet in de webcam ingebouwd zitten.
Verder zou ik in ieder geval een webcam willen die werkt zonder dat er een bouwlamp op mijn gezicht moet staan om een beetje een duidelijk beeld te geven.
Ook is een voetje onder de webcam wel handig aangezien de webcam niet op een laptop gebruikt gaat worden. Als laatste dan de prijs, Ik hoop dat er iets dergelijks te vinden is voor zo'n 50 euro,

Je zal me wel gaan uitlachen, maar de Eyetoy van de PS2 levert perfecte beelden op. Ook met mindere lichtomstandigheden.
Ook heeft hij een ingebouwde microfoon.
Officieel is er geen driver voor, maar een third party driver is er wel.

Nou ik was zeker niet van plan om iemand uit te gaan lachen. Zie die EyeToy wel zitten na er het een en ander over gelezen te hebben op internet.
Kan alleen bijna nergens zo'n camera vinden op internet.
Misschien dat iemand me daarmee kan helpen?
En mag ik weten waar ik de driver voor xp en vista kan vinden.
Met andere woorden de drivers die boven in dit forum worden aangeboden: Werken die op Xp en Vista?

Patrickt nog even een vraagje.
Als ik het goed heb begrepen kan ik met die drivers de eyetoy gebruiken op msn/ messenger en dergelijke programma's?
Het gaat mij er namelijk om dat ik op die manier contact kan krijgen met iemand die momenteel in het buitenland verblijft.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan