Welke Webcam Kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sjorslo

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2006
Hallo Helpmij-ers, :)

Ik ben van plan een nieuwe webcam te kopen ik heb nu een
Medion Webcam
Medion%20digitale%20camera%20en%20internet%20webcam3.JPG

Maar deze doet 't niet goed in het donker (het beeld wordt dan groen) en wil een nieuwe kopen die ik ook op mijn beeldscherm kan plakken zeg maar (TFT)

Maar waar moet ik op letten, weet iemand dat?
Het mag ong. 10 - 30 euro kosten.

Alvast bedankt!

waar je op moet letten?

op de resolutie en of je verbinding die aan kan. je kan bijvoorbeeld wel een 3 MP webcam hebben maar als je een verbinding heb of die genen tegen wie je hem gebruik met bijv. 56KB heeft dat geen nut. en als je dus in het donker wel webcammen kan je kiezen voor 1 met zo'n led alleen wordt je wel gek van is erg onrustig. ik zou gewoon kiezen voor de lamp aan of niet webcammen in het donker of wat donkerder beeld.

deze heeft mn moeder voor der werk en bevalt wel.

http://www.cool-prices.nl/Producten.../MSI StarCam 370i Infrared 1.3mp Webcam Zwart

Zeker wat betreft met donker cammen dan hoef je tussen 10 en 30 euro niks te verwachten.

Hallo Helpmij-ers, :)

Ik ben van plan een nieuwe webcam te kopen ik heb nu een
Medion Webcam
Medion%20digitale%20camera%20en%20internet%20webcam3.JPG

Maar deze doet 't niet goed in het donker (het beeld wordt dan groen) en wil een nieuwe kopen die ik ook op mijn beeldscherm kan plakken zeg maar (TFT)

Maar waar moet ik op letten, weet iemand dat?
Het mag ong. 10 - 30 euro kosten.

Alvast bedankt!

Ik raad je ook logitech aan... mooie webcams en geweldige service... zo had ik eerst een logitech quickcam pro4000 waarbij de kwaliteit in een jaar ietsjes achteruit is gegaan. telefoontje gepleegd naar logitech wat serial nummertjes doorgeven en ze stuurde mij gratis de Logitech quickcam pro5000 op... geweldig dingetje ;)

P.S.
De logitech quickcam pro heeft een paar functies... stel het is donker waar je zit dan gebruikt die het licht van je monitor dat op je gezicht schijnt zodat je altijd goed te zien bent. daarnaast is er nog een mooie techniek inbegrepen die ervoor zorgt dat als er zonlicht op je valt dat je niet over belicht bent... LOGITECH LOGITECH LOGITECH dus:P

Laatst bewerkt:
hallo, ik heb de webcam Logitech QuickCam Pro 9000 gekocht
Het is een mooi apparaat en het werkt uitstekend!:thumb:
de beeld ziet er als HD uit en heeft nog leuke opties erbij:)
als jullie een hele goeie webcam willen kopen dan raad ik je deze aan!
uitstekend prijs voor zo goeie webcam
ik heb het gekocht op http://logitech-quickcam-pro-9000.hardware.nl/

veel plezier ermee:D

Bedankt voor je reactie!

Ik heb inmiddels (na drie jaar) al een webcam aangeschaft. Haha! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan