Welke website builder?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornbos

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Hallo allemaal,

Ik zoek een websitebuilder, gratis of betaald, waar je goede en professioneel uitziende websites mee kan maken. Nu wil ik daar graag javascript, SQL en of XML aan toe kunnen voegen voor bepaalde zoekfuncties etc. Nu weet ik niet echt welke ik moet kiezen, want je ziet onderhand door de bomen het bos niet meer.

Ik zou graag een aantal van jullie horen, het liefst de beste die er tot nu toe op de markt is.

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos

Bovendien zou ik er graag een forum bij willen doen, ik heb er een gevonden met een opensource code van phpBB. Ik weet niet of dit apart moet of niet, of dat het in de websitebuilder zelf verwerkt kan worden, maar als dat zou kunnen heel graag.

Groeten.

Hallo Bjorn,

Ik heb zelf vroeger een tijd Studio Webdesign +3 Professional gebruikt...
zeer uitgebreid, tegenwoordig is daar een versie 5 van

http://www.easycomputing.com/software/cd-rom/studio-webdesign-5-pro-4798.html

1. Creëer uw site
Kies een stijlvol sjabloon, importeer een site of start helemaal vanaf nul.
2. Pas uw site aan
Voeg uw eigen tekst, afbeeldingen, animaties, e-commerce of leuke webgadgets toe.
3. Publiceer online
Upload uw site, onderhoud hem eenvoudig en analyseer de bezoeken.

Extra in de PRO-versie:

* Forums
* Online boekingen
* Statistieken
* Tellers
* Wachtwoordbeveiliging
* Formulieren
* Mailinglijsten
* Toegangscontrole
* Chatboxen & blogs
* Opiniepeiling
* Content management systeem

Bovendien zou ik er graag een forum bij willen doen, ik heb er een gevonden met een opensource code van phpBB. Ik weet niet of dit apart moet of niet, of dat het in de websitebuilder zelf verwerkt kan worden, maar als dat zou kunnen heel graag.

Groeten.

een PhpBB forum is een apparte source inderdaad...
wel heel uitgebreid en gratis :)

maar het easycomputing software pakket wat ik hiervoor stuurde kan in de PRO versie ook met forums werken.

dit pakket heb je al voor een kleine € 100,-

mvg, Remco

Hoor en heb gelezen dat er van MAGIX een upgrate is: Extreme Webdesigner 6!!!
Is dit wat of weten jullie dat ook niet?

een PhpBB forum is een apparte source inderdaad...
wel heel uitgebreid en gratis :)

maar het easycomputing software pakket wat ik hiervoor stuurde kan in de PRO versie ook met forums werken.

dit pakket heb je al voor een kleine € 100,-

mvg, Remco

Bedankt voor uw reactie.

Ik ga vanmiddag even kijken hoe het werkt en hoe het in elkaar zit. Nu is het zo dat ik op deze site een aantal gratis forums heb gevonden. Ik neem aan dat ik ook deze apart moet opstellen buiten de websitebuilder om?

Ik ga even kijken en als ik nog vragen heb dan stel ik ze hier wel! Heel erg bedankt voor je reactie in ieder geval.

Björn Bos

ik zou persoonlijk niet voor dat magix pakket gaan van 40 euro, lijkt me niks vergeleken met de software van easycomputing..
daarnaast is Studio Webdesign 5 Pro ook extreem gebruiksvriendelijk.. :D

Bedankt voor uw reactie.

Ik ga vanmiddag even kijken hoe het werkt en hoe het in elkaar zit. Nu is het zo dat ik op deze site een aantal gratis forums heb gevonden. Ik neem aan dat ik ook deze apart moet opstellen buiten de websitebuilder om?

Ik ga even kijken en als ik nog vragen heb dan stel ik ze hier wel! Heel erg bedankt voor je reactie in ieder geval.

Björn Bos

Klopt, forums zijn bijna altijd apparte sources, deze hebben vaak hun eigen database en locatie op de webserver nodig.

Als je een op zichzelf staande source gaat installeren raad ik je PHPBB aan!

Mvg,

ik zou persoonlijk niet voor dat magix pakket gaan van 40 euro, lijkt me niks vergeleken met de software van easycomputing..
daarnaast is Studio Webdesign 5 Pro ook extreem gebruiksvriendelijk.. :D

Ik neem aan dat u daar wel verstand van heeft, dus ga ik eerst die maar eens proberen! Kan ik later altijd nog een andere nemen.

Ik heb ooit gewerkt met bluevoda, maar er zaten daar gewoon te weinig opties bij in, dus deze zal vast en zeker aan mijn verwachtingen voldoen.

Klopt, forums zijn bijna altijd apparte sources, deze hebben vaak hun eigen database en locatie op de webserver nodig.

Als je een op zichzelf staande source gaat installeren raad ik je PHPBB aan!

Mvg,

Is goed, dan ga ik aan de gang met phpBB!

Bedankt voor je info!

Groetjes,

Björn Bos

Graag gedaan :)
als je vragen of opmerkingen hebt horen we dit ook graag :thumb:

Mvg,

Hallo allemaal,

Ik ben weer terug met een vraag! Mijn oom had studio web design 4.0 nog liggen en die heb ik dus geïnstalleerd. Nu is het zo dat ik graag een youtube download programma op mijn site wil hebben, alleen weet ik niet hoe ik die via het programma op die websitepagina van mij kan krijgen. Hoe doe ik dat?

Ik kan het script eventueel converten naar php, javascript etc.

Ik dacht, aangezien de exper al weet hoe dit programma werkt, laat ik het hier vragen!

Groeten,

Björn Bos

Je wilt een download programma op je website ?
of wil je youtube filmpjes downloaden en deze op je website plaatsen (wat officieel verboden is)

anders zou je gewoon de HTML code naast de filmpjes kunnen includen op je website
Maak dan even een HTML-table aan en plaats hier de code in....

Mvg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan