Welke website?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ladymistral

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2016
Hallo, ik zoek een website waar ik o.a. betalingen op kan laten verrichten door middel van ideal. Nu zijn er diverse webshops die hier een plugin voor hebben , maar die hebben dan weer niet een reserveer kalender waarop gasten een datum/tijd kunnen aanklikken en deze datum dan niet meer voor een ander beschikbaar is. Ik kan absoluut niet programmeren maar misschien dat er een webshop/website pakket bestaat die beide functies bied?

Hallo, ik zoek een website waar ik o.a. betalingen op kan laten verrichten door middel van ideal.
Internet staat vol met websites waar je met Ideal kunt betalen.
Ik vermoed dan ook dat je eigenlijk iets anders bedoeld.
Wil je zelf een website bouwen/gebruiken met Ideal?

Nu zijn er diverse webshops die hier een plugin voor hebben , maar die hebben dan weer niet een reserveer kalender waarop gasten een datum/tijd kunnen aanklikken en deze datum dan niet meer voor een ander beschikbaar is.
Ik ben niet heel erg op de hoogte van webshops,
maar het lijkt me sterk dat er niet een (veelgebruikte) webshop is met een "reserveringen"-module.
Dat zal dan waarschijnlijk een plugin zijn voor het betreffende webshop pakket.

Ik kan absoluut niet programmeren maar misschien dat er een webshop/website pakket bestaat die beide functies bied?
Ongetwijfeld.

Bedankt voor het reageren. Ik heb diverse webshop pakketten bekeken en die hebben allemaal de betaalopties. Maar bij navraag is er geen een die een soort kalender heeft. Vandaar dat ik me af vroeg of jullie iets weten.

En dat is dus wat wij hier antwoordeb. De grotere pakketteb werken allemaal met een module systeem waarmee je de standaard functionaliteit kunt uitbreiden.

Er zijn gratis en betaalde modules. Vaak zijn de eenvoudige versies gratis en de uitgebreidere met meer opties betaald.

Ik heb het nagevraagd bij 9 ( pakket beheerders ook grote betaalde)en niemand heeft dat. Ze kunnen het ontwikkelen voor ca. € 2000,00 en dat vind ik iets te veel

Je hebt nog niet gereageerd op de door RogerS aangedragen Prestashop module. Is dat niks voor je?

Als je bij (commerciele) pakket-beheerders gaat vragen, dan willen ze je iets verkopen. Da's logisch.
In plaats van bij 9 bedrijven na te vragen kun je beter zelf zoeken op internet.
Wanneer ik in Google zoek op termen als "appointment", "reservation" en "booking" krijg ik toch echt een aantal resultaten.
Zoek-tips:
  • booking module for webshop
  • module for making appointments in webshop
  • making reservation in webshop
  • (probeer ook in combi met "e-commerce" of in combi met CMS)

Overigens is het misschien ook een idee om niet heel specifiek bij webshop-pakketten te zoeken.
Ook voor CMS-systemen als Wordpress en Drupal zijn er plugins te vinden die betalingen regelen én plugins die reserveringen, boekingen en afspraken kunnen afhandelen.

Het kan natuurlijk ook zijn dat je in een heel aparte sector aktief bent,
met heel specifieke omstandigheden of functionaliteit-eisen.
Maar dat weten wij natuurlijk niet.

Het gaat om een escaperoom. Maar ik zal verder gaan zoeken. Bedankt voor alle informatie

Ik begrijp wel waar je probleem zit. Je hebt zelf nog geen duidelijk beeld van wat je nu precies wilt en dan is het logisch gevolg daarvan dat je steeds weer andere adviezen krijgt. Is frustrerend, maar wel noodzakelijk om je eigen beeld te vormen van wat je nu precies wilt.

Nu je verteld dat het een escaperoom betreft zou ik je inderdaad niet meer te zoeken naar Webshop software. Kijk dan eerder voor bijv. een reserveringsplugin voor Wordpress gekoppeld aan een betaalmogelijkheid. Lijkt me veel passender voor een Escaperoom. Achter de volgende link staan een heleboel mogelijkheden -> https://wordpress.org/plugins/tags/reservation-plugin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan