Welke WiFi en geluidsdrivers voor Acer Switch SW3-016?

Status
Niet open voor verdere reacties.

magteres

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2003
Ik heb bij een Acer Switch 3 Windows 10 opnieuw geïnstalleerd via de media creation tool. Dat ging prima, echter de drivers voor wifi en geluid werden niet automatisch geïnstalleerd.

Na het invoeren van het SNID van de tablet kwam ik op deze Acer ondersteuningspagina terecht. Daar staan diverse drivers om te downloaden. Echter de audio en wifi drivers van Realtek en de wifi drivers van Broadcom van deze site werken niet. De Realtek drivers kan ik wel installeren maar werken niet (er wordt na installatie geen adapter gevonden in de instellingen en apparaatbeheer), bij de Broadcom drivers krijg ik een update.cpp 1203 foutmelding.

Heb dus het idee dat ik andere drivers nodig heb, maar hoe kom ik er achter welke ik moet hebben?
Heb Speccy en HWinfo64 gedraaid maar deze komen helaas niet met gegevens over het typenummer van de netwerkkaart.

Eerst de chipset driver installeren en dan na een reboot de rest.
Zelf effe de juiste opzoeken.
En waarom opnieuw geïnstalleerd? is tegenwoordig helemaal niet meer nodig.

Laatst bewerkt:
Goed nieuws, dit hielp! Wifi werkt nu, en ook de geluids- en beeldschermdrivers zijn hiermee geïnstalleerd. Zie nog twee uitroeptekens staan, eentje betreft bluetooth, dus die driver ga ik later nog even installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan