Welke windows versie voor Acer Aspire.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaikelD

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over de versies van Windows 7..

Is Ultimate automatisch de beste versie, of zijn er andere versies die beter zijn?
Zelf draai ik op een Laptop en installeer automatisch altijd de Ultimate editie, maar is deze nu daadwerkelijk de beste, of toch niet?

Mijn laptop is een Acer Aspire 5715z met een Intel Pentium Dual CPU T2390 @ 1.86Ghz en heeft een RAM geheugen van 3GB.

Heeft iemand nog een andere suggestie welke windows versie nou het beste geschikt is voor deze laptop, anders dan Ultimate?

Laatst bewerkt:
je titel zegt niks over je vraag.
of wil je dat wij snel reageren.
Dat doe ik ook maar niet met een antwoord waar jij op zit te wachten.

Iedereen wil hier snel geholpen worden, dus je titel is niet goed.
Iedereen die heer reageert is vrijwilliger
Iedereen die hier reageert heeft ook nog wel iets anders dan helpmij.nl
Iedereen die helpt.........en dat mag je zelf in vullen.

bedenk een pakkende titel en die zal je sneller een reactie opleveren dan deze zin.

De titel was niet bedoeld om mensen op stang te jagen of iets dergelijks, het was gewoon een snelle/korte vraag van mezelf omdat ik het me afvroeg..
Sorry voor de verkeerde intentie maar het was echt niet zo bedoeld..

Ik heb er maar iets moois van gemaakt.

Hahahahah thanx puppie... nogmaals sorry voor dat het misschien verkeerd overkwam..

Om te kijken welke het meest geschikt is voor jouw laptop heeft windows daar een heel mooi programma voor gemaakt. Run die eens en je weet alles.

Ultimate heeft alle functionaliteit van Starter, Home Basic, Home Premium, professional in zich zitten.

Denk hier aan:
Remote Desktop(overname) Meer Microsoft Management Console modules. (MMC).

Voor de rest is het zelfde als windows 7 qua de normale uitstraling en GUI(Grafische Gebruikers interface engelse naam: Graphical User Interface).

Voor jou als je pc het aan kan zou Windows 7 Home Premium x86(32 bits) goed genoeg kunnen zijn.

Zoals eerder gezegt laat die test eerst maar eens lopen.

Verder Suc6 met je vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan