Welke wireless modem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExcelNoob

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Beste mensen,

Ik krijg van Ziggo (zucht) EINDELIJK een modem (verbinding = 4Mbit). Nu wil ik daar een wireless router op aansluiten. Maar welke router kan ik daarvoor het beste kopen? Ik blijf het liefst onder de E50,-.

Greetz!

In dit geval zal een G-router prima volstaan. Deze kost van Linksys (mijn voorkeursmerk) tussen de 30 en 40 euro. Ik praat dan over de WRT54G.
Het zijn prima routers. Nou hoor ik al snel mensen praten over de N-routers, maar in dit geval zie ik geen reden voor u om meer geld uit te geven aan een N-router welke snelheid u toch niet gaat gebruiken.
Vandaar dus: WRT54G van Linksys

Groeten :)

In dit geval zal een G-router prima volstaan. Deze kost van Linksys (mijn voorkeursmerk) tussen de 30 en 40 euro. Ik praat dan over de WRT54G.
Het zijn prima routers. Nou hoor ik al snel mensen praten over de N-routers, maar in dit geval zie ik geen reden voor u om meer geld uit te geven aan een N-router welke snelheid u toch niet gaat gebruiken.
Vandaar dus: WRT54G van Linksys

Dat model heb ik ook!
nooit problemen mee gehad, top routers.
heb er ook een goede pcmcia kaart van in een van mijn laptopjes

Bedankt ik ga voor het accespoint, want ik blijf de modem van ziggo gebruiken.

Thanks!

Niet alleen met een access point, maar ook met een router kunt u uw huidige modem blijven gebruiken. Het wordt niet vervangen. Dus @modag: niet helemaal waar ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan