Welke Worms game bedoel ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Een paar jaar terug had ik een Worms game voor de playstation 1. Toen kon ik een pistool pakken en andere wormpjes dood schieten, en parachuten uit de lucht laten vallen. Maar dan zag ik het beeld van de zijkant. Die worms game wil ik weer kopen alleen voor de pc. Welke type van worms is dit? en zo ja waar kan ik die kopen?

Je hebt nu vettere worms
bij worms 3d is niet zo cool
pak worms 4 mayhem ofzo iets

kan je btw meer spellen zoeken :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Armageddon ziet er helemaal te gek uit en inderdaad van pijl en boog tot heilige handgranaat. Telkens komen er kisten of kratten aan parachutes naar beneden en wormen die durven kunnen ook parachute springen maar Armageddon werkt niet op XP. Ik kon daar ook geen oplossing voor vinden, het is er gewoon niet voor geschreven. Bij mij zat er ook een foutje in de training die je kunt doorlopen, allerlei opdrachten waren dan onmogelijk. Zal wel aan mij liggen. In ieder geval ben ik op een idee gebracht en download nu de demo van World Party vanaf http://www.free-downloads.net/downloads/Worms_World_Party/ Inderdaad zoals Lucky1 schreef, is ook Armageddon hier te downloaden. Wat ik wist over XP blijkt ook uit de beschrijving, dus tot windows 98 en windows ME. Het volgende viel me ook op: Armageddon is Shareware van slechts 14 Mb en WorldParty een Demo die 155 Mb groot is en één uur werkt.

Laatst bewerkt:
armageddon koop je nu voor 5 euro op je pc, evenals alle andere worms. Enne, waarom werkt bij mij armageddon wel op een XP home? okay, soms loopt hij vast door WLM maar voor de rest werkt het.

XP heeft zich gunstig op jou PC geïnstalleerd. Hm. Die World Party download zou ik toch gaan installeren.... Dat ziet er net zo uit als Armageddon maar minder mooie menu's en geen medailles om te winnen. Toen het totaal van 60 minuten verstreken was heb ik het weggehaald met de Uninstall optie in het Programma's menu en toen ik daarna Registry Mechanic gebruikte om het register van verkeerde snelkoppelingen en overgebleven onderdelen schoon te maken kon ik het toevallig weer installeren en gebruiken. Dit is nog goedkoper maar ik heb Worms Armageddon inderdaad ook wel eens bij de supermarkt zien liggen. Dat is dus een prima optie.
Het World Party spel werkt aanvankelijk met 16 kleuren maar deed het bij de tweede keer goed en is volgens mij de volledige versie.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan