Ik heb hier een Compaq uit 2001 staan, vond het serial nummer via SIW (system information window) van gtopola. Dit nummer blijkt te kloppen, heb ik nagekeken via de site van HP.
Ik stuurde een mail via de contact tab om na te kijken welke versie (home of pro) er op dat systeem moet geinstalleerd worden en eventueel de productcode en kreeg dit antwoord
Geen gemiste oproep te bekennen op mijn gsm. Vervolgens zond ik een mail naar het adres in hun reply nl naar HPsupport_global@hp.com, dit op vraag van de persoon die mijn mail had beantwoord.
Ik kreeg enkel een acceptmail maar verder niets meer.
Er staat nu Debian Linux op. Ze kunnen daar bij Hp een raap uittrekken. Als je zo veel moeite moet doen om een missende sticker met XP versie en code te krijgen hoeft het voor mij lang niet meer.
Wat ik nu wil weten? Is hier iemand die goede ervaringen heeft met HP, of is het normaal dat je maar geen antwoord krijgt op je actuele vraag van die pipo's??
Ik stuurde een mail via de contact tab om na te kijken welke versie (home of pro) er op dat systeem moet geinstalleerd worden en eventueel de productcode en kreeg dit antwoord
Geachte heer Bruggeman,
Betreft : 4734171938 - 6525JYHZA00A
Via deze weg wil ik u laten weten dat ik u telefonisch heb proberen te bereiken naar aanleiding van dossier 4734171938, dit echter zonder resultaat.
Ik zou u willen vragen contact met mij op te nemen via het e-mailadres HPsupport_global@hp.com met als onderwerp <CASE:4734171938> (of antwoorden op deze e-mail) of via het nummer 0900 – 1170000 (NL) of 078 – 600 600 (BE)
Met vriendelijke groet,
Faisal Bendriss
HP Support
Geen gemiste oproep te bekennen op mijn gsm. Vervolgens zond ik een mail naar het adres in hun reply nl naar HPsupport_global@hp.com, dit op vraag van de persoon die mijn mail had beantwoord.
Ik kreeg enkel een acceptmail maar verder niets meer.
Your case email was accepted.
CASE_ID_NUM: 4734171938
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IMPORTANT: Replies to this email will not be monitored or processed, and will not result in an update to your case.
If you want to update this case, please address your email to hpsupport_global@hp.com, amending the subject so
that it contains only the exact string: "<CASE:4734171938>" (not including the quotes). Please note, you must
include the < > brackets and use no spaces. Lastly, please do not include any other text in the subject, such as
'CREATE CASE', as this can result in incorrect processing.
Er staat nu Debian Linux op. Ze kunnen daar bij Hp een raap uittrekken. Als je zo veel moeite moet doen om een missende sticker met XP versie en code te krijgen hoeft het voor mij lang niet meer.
Wat ik nu wil weten? Is hier iemand die goede ervaringen heeft met HP, of is het normaal dat je maar geen antwoord krijgt op je actuele vraag van die pipo's??