Welke zal ik nemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

phanz

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Goedenmorgen,

ik heb gister avond heel mijn computer op geschoont maar ik heb er nog geen anti virus scanner op zitten. Welke raden jullie aan.

Het systeem word het meest gebruikt om te game en te chatte en dat soort zooi.
Er draait Vista ultimate op.

Het moet een virus scanner zijn die gwoon alles scant zonder dat je het merkt het liefst dat hij ook spyware checkt.

Het maakt trouwens niet uit of het freeware is of het betaald moet zijn.

er moet gwoon het beste van het beste op komen :D en ik wil geen gedoe met Weet u zeker dat u dit wilt instaleren en die **** :p

MVG

phanz

[spec]
Intel 3.0ghz quadcore
4GB geil ddr 3
Ati 4870 x2 Saphire

En zo zul je ontelbare verschillende adviezen krijgen, zinloze discussie dit en is ook al tientallen keren voorbij gekomen hier....

Iedereen heeft zijn eigen mening over beveiligingen, en iedereen vind zijn eigen die hij gebruikt natuurlijk de beste en de rest waardeloos. Naar mijn mening voor freeware zou ik avg of avira antivir gebruiken, en voor betaalde versies die ik zelf gebruik nod32 smart security of norman security suite.

Delta Hawk

nod32 heb je in 3 verschillende

Eset NOD32 Antivirus

Eset Smart Security

Eset Mobile Antivirus

Zal ik ze allemaal nodig hebben? of alleen de eerste en misschien de 2de?

nod32 heb je in 3 verschillende

Eset NOD32 Antivirus

Eset Smart Security

Eset Mobile Antivirus

Zal ik ze allemaal nodig hebben? of alleen de eerste en misschien de 2de?

Niet EN EN maar OF OF

De 3e is voor mobile, dus lijkt me niet:D

Volledige bescherming dus met de 2e

nee je hebt ze niet allemaal nodig, als je de beste versie ervan wilt moet je de smart security nemen, die heeft ook een firewall enzo erin, antivirus is gewoon een lichtere versie van smart security.

Delta Hawk

oke dankje ik weet genoeg zal hem vanavond wel even kopen ^^ zit op mn stage dus kan niks thuis doen nu.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan