• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Welke zustermaatschappijen drijven handel met dezelfde klanten en omzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

rolf1980

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2017
Beste Excel geleerde,

Ik wil graag weten in bijgaand voorbeeld met welke zustermaatschappij, wij en zij, handel drijven met dezelfde klant en wat de individuele en gezamenlijke omzet is. Het bestand is niet vorm vast qua lay-out. Als het op de een of andere manier beter inzichtelijk gemaakt kan worden graag. Alvast bedankt.

Bijlagen

Is dit een onderwijs/cursusopdracht ?

Gebruik dan een draaitabel.

Maar ik geloof je antwoord niet.

Laatst bewerkt:

Hoe kan ik in de draaitabel makkelijk naar voren halen welke klanten we met welke zustermaatschappij gelijk hebben? Het zijn in mijn voorbeeld nl. 7038 klanten en bijna 100 zustermaatschappijen

Het werkt andersom.
Als jij vertelt hoe het resultaat eruit moet zien maar niet weet hoe dat te verkrijgen kunnen helpers iets voor je betekenen.

Het werkt andersom.
Als jij vertelt hoe het resultaat eruit moet zien maar niet weet hoe dat te verkrijgen kunnen helpers iets voor je betekenen.

Ik wil van ons bedrijf zien welke zusterbedrijven er dezelfde relatie op na houden.

@rolf

Waaruit blijkt dat je iets met de aangedragen suggesties hebt gedaan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan