welkoms pagina internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jollesnaas

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2013
Hoi allemaal ik zou graag een pagina willen maaken zodat als je op internet ga dat je op een pagina kom
Bijvoorbeeld met een hotspot
Ik heb een

Android Sony Ericsson experiaI
Apple iPad 2 wifi
Windows xp 500 mb ram

Kan iemand me helpen ??

Je wilt dus echt zoals bij de grotere hotspots een splash-page zien zodra je verbindt met een bepaald WiFi netwerk??

Kan als je een pfSense installeert.

Of als je router het aankan iets met DD-WRT en nocatsplash.

Uit je vraag begrijp ik dat je naar je eigen homepage wilt gaan, overal waar een bekabeld/wifi internet verbinding is? (o.a. hotspots). Neem een abo bij een host provider. Google even op vergelijker sites en ze zijn er volgens mij vanaf 15 euro per jaar incl een eigen domeinnaam. De voordelen zijn o.a. email én website op je eigen domeinnaam, en 24/7 in de lucht (hoeft thuis je pc niet aan te staan).

Uit je vraag begrijp ik dat je naar je eigen homepage wilt gaan, overal waar een bekabeld/wifi internet verbinding is? (o.a. hotspots). Neem een abo bij een host provider. Google even op vergelijker sites en ze zijn er volgens mij vanaf 15 euro per jaar incl een eigen domeinnaam. De voordelen zijn o.a. email én website op je eigen domeinnaam, en 24/7 in de lucht (hoeft thuis je pc niet aan te staan).

Liever geen geld ik doe dit soort dingen voor de lol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan