Welkomscherm XP, ongelezen e-mail?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Donnie D

Gebruiker
Lid geworden
6 jun 2005
Berichten
114
Sinds kort heb ik een nieuwe harde schijf, waardoor XP er uiteraard ook opnieuw moest worden opgezet. Nu krijg ik bij het welkomscherm (als er verder geen e-mail is) steeds de melding dat er 1 ongelezen e-mail is. Terwijl er geen ongelezen e-mail staat in Outlook.
Heb even gekeken van wie die ongelezen e-mail dan zou zijn, (als je met rechtermuisknop op de ongelezen e-mail drukt in het scherm) en dan staat er het e-mail adres van mijn zusje. Zij gebruikt mijn computer ook, heeft het op een of ander manier misschien met MSN te maken? Omdat ze alleen met dat programma haar e-mail adres gebruikt op de pc. Idee? Alvast bedankt voor de reactie. :thumb:
 
Maar staat er dan niet in het mail-account van je zusje één ongelezen e-mail?
 
Laatst bewerkt:
Boeing_737: M'n zusje heeft geen e-mail account in Outlook. Ze heeft alleen hotmail, en er staat niks in haar postvak, geen nieuwe berichten.
 
meestal wordt er in dat schermje ook van welke van welke site die afkomt, v.b msn of outlook.
 
Dat zou kunnen, heb ik nog niet gezien. Zal er de volgende keer met opstarten even op letten.
 
Die mailweergave is heel onnauwkeurig. Waarschijnlijk een ander gebruikersaccount, een verloren (gewaand) mailtje of wat anders..

Als je er toch geen gebruik van maakt kun je veilig de tip van Jozo uitvoeren.
 
Bedankt voor de reacties. Om de een of ander vage reden geeft hij de melding niet meer weer. En dat zonder de tip van Jozo te gebruiken. Dus wat er ondertussen dan gebeurd is..... joost mag het weten, maar het is nu goed. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan