Welkomst scherm weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

lavasdonk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2006
Ik heb linksys wusb54gc gekocht en geïnstalleerd(na hoop dagen), werkt allemaal prima, geen problemen.

Maar na het installeren zag ik dat mijn normale windows welkomst venster ( wanneer je de computer aanzet) verdwenen is. Wanneer ik de adapter de-installeer is alles weer in orde. Maar ik heb de adapter toch nodig , maar wil wel gewoon het normale scherm. Is bij u bekent of er iets in aan gedaan kan worden? Startà configuratisysteemà gebruikersaccounts à gebruikersaccounts en dan type waarop gebruikers zich aan-en afmelden, daar moet het normaal gesproken maar dan verschijnt er de melding dat een onlangs geïnstalleerd programma het welkomstvenster heeft uitgeschakeld..

Weet iemand hoe ik het terug krijgen,zonder de adapter te de-installeren?

patrick

Control panel niet installeren; driver van Linksys downloaden

Ben zelf op zoek naar oplossingen voor het probleem dat ik geen internet verbinding krijg hoewel ik wel contact krijg met mijn router. Daarbij kwam ik tegen dat het controlpanel een gina.dll file vervangt voor een gtgina.dll. Deze file regelt de aanpassing van inloggen. Oplossing zou zijn, controlpanel deïnstalleren en daarna de driver van de Linksys site downloaden en installeren, dus niet via de bijgeleverde CD. Ik moet nog gaan proberen of het werkt (is bij mijn moeder) maar NEE heb je JA kun je krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan