welkomstbericht windows 8 15 minuten zichtbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
Berichten
499
Dag mensen ik heb zonet iets meegemaakt, maar ik weet niet wat ik er tegen kan doen de volgende keer daarom vraag ik het hier.

Ik wou vandaag laptop opstarten dat lukte, maar bij het aanmelden heb ik een 15 tal minuten moeten wachten voor ik mijn bureaublad zag, dit is abnormaal traag.

Ik heb deze laptop: http://www.laptopshop.be/product/218306/acer-aspire-v3-771g-53216g50makk-azerty.html de puntjes draaiden gewoon door dus die 4 witte puntjes
en ik hoorde ook mijn laptop meer geluid maken op sommige momenten(blazen)

dit is het scherm die ik 15 minuten lang zag dan wel met andere naam enzo maar het is ter voorbeeld:
350x700px-LL-56586d66_WelcomeScreen1.png

Ik heb een legitieme windows 8.1

Mijn vragen zijn:
Wat kan ik hier de volgende keer tegen doen?
Wat veroorzaakt dit?
 
Laatst bewerkt:
Aangezien te tijd en het harder blazen denk ik dat windows struggelt om iets te laten. Is je HDD of SSD aan het doodgaan?
 
ik ga mijn hdd controleren, maar wou alvast men logboek eens posten over de sector waar ik denk dat je bedoelde?

ik heb os nog maar weekje geinstalleerd dus daarom de recente datums

sKJY5BB.png

Ik weet niet of dit zorgwekkend is of niet? het voorval van beginpost tijd staat er niet tussen wel sochtends die dag maar niet toen men welkomstscherm 15 minuten duurde
heb gefilterd op fout en kritiek


Ik post dan straks of er iets is met men hdd
ik gebruik daarvoor de error scan van hdd tune pro



randinfo:
stick deed raar gisteren en de tijden vallen samen met dit stuk van logboek

HDr8Jks.png



EDIT: test van hdd is nog niet voorbij maar mijn hdd is nu 50 graden warm(laptop) ik denk dat dit niet goed is ik heb het bekeken via speccy, andere temps zijn normaal.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan