Welkomstvenster

Status
Niet open voor verdere reacties.

J-W-Buijtendijk

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2000
Berichten
167
Welkomstvenster
Welkomvenster wil ik weg hebben ik moet te lang wachten.
Graag wil ik nog een beroep op een ieder doen, ik heb alles al geprobeerd en zelfs zover dat ik mijn PC XP alles er af moest en weer opnieuw, maar alles met het zelfde. Weer een welkomvenster ik ga ervan balen want ik wil de PC van zelf laten opstarten en niet op zo'n rotschermpje wachten. Ik heb er een foto bijgedaan in JPEG bijlage maar ik weet niet of het goedgegaan is. Gr. J.B.
Bijgevoegde bestanden
Welkomsvenster.jpg‎ (92,4 KB, 1 views)

Het is opgelost samen met mijn zoon was heel lastig maar het gaat om de oplossing. J.B.
Vast bedankt
 

Bijlagen

  • Welkomsvenster.jpg
    Welkomsvenster.jpg
    92,4 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Klik met de rechtermuisknop op het bureaublad>eigenschappen en haal bij de schermbeveiliging>welkomstvenster weergeven, het vinkje weg.
 
Of je bedoelt het wachtwoord scherm? dan doe je dit;
Hou de Windowstoets ingedrukt en typ de letter R, het venster Uitvoeren verschijnt. Typ in het venster control userpasswords2
In het dialoogvenster Gebruikersaccounts klik je op het tabblad Algemeen (Windows XP) en verwijderje het vinkje in het vakje vóór Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken. Klik op de knop OK.
In het venster Automatisch aanmelden vul je de gebruikersnaam en 2 maal het wachtwoord in van die gebruiker die Windows voortaan automatisch zal opstarten. Klik op de knop OK om te bevestigen.
 
Beste J-W-Buijtendijk,

Probeer de oplossing van Microsoft.
Onderaan de website bij het kopje "Problemen oplossen".

Succes :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan