Wep sleutel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haroet

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Heei een vriend van mij heeft een belkin router een internet van adsl.
Maar alleen voor draadloos internet moet ik een netwerksleutel invoeren.
alleen weet ik niet welke dit is. Weet iemand mischien hoe ik hier achter kan komen

Hoi,

daar kom je niet achter denk ik....
Alleen een reset naar de fabrieksinstellingen maakt gebruik weer mogelijk als je niet meer achter de sleutel komt.
Daarna weer opnieuw instellen:)

Grtz.

staat vaak achter op het hoesje van de cd die bij de router hoort of die je hebt gekregen van de profider.

Bij mij staat het onder het kopje "Wireless" en als ik dan op "Security" klik kan ik de WEPsleutel bekijken.:thumb:

Normaal gezien wordt die code zelf bepaald, en zelf ingegeven. Geef je standaardgateway in in je adresbalk (op een pc binnen het netwerk, dus niet draadloos als je nog niet verbonden bent) en je komt normaal gezien bij de instellingen van de router. Daar kan je zonder problemen naar de beveiliging gaan en de code aflezen/opnieuw instellen en wat je maar wilt.

bij belkin is dit volgensmij altijd http://192.168.2.1
ik heb zelf ook een belkin router en ik kan het zien dus volgensmij kan het ook bij je Vriend !

Mja, klopt ik heb ook belkin en het is bij mij ook dat adres. Maar neem het zekere voor het onzekere en check het even door in je cmdvenster: ipconfig in te geven.

Jongens is al gelukt stond idd op hoesje van de cd.
hij kon het eerst niet vinden maar nu wel .

Bedankt iedereen:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan