Geachte helper,
Ik probeer via vba een werkblad "persoonsgegevens" te kopieren uit een bestaand werkboek naar een ander werkboek zodra ik deze open deze handeling moet iedere keer gebeuren. Dus zal excel waarschijnlijk gaan mekkeren dat het blad al bestaat. En dient te worden overschreven
De volgende code heb ik al staan en zal waarschijnlijk door mijn helper aangevuld worden
Misschien is het niet nodig om het bestand 1st te openen voor er een kopie van het werkblad gemaakt kan worden dat heb ik eigenlijk nog liever.
bovenstaande code werkt ieder geval niet
Alvast vriendelijk dank voor de hulp
Ik probeer via vba een werkblad "persoonsgegevens" te kopieren uit een bestaand werkboek naar een ander werkboek zodra ik deze open deze handeling moet iedere keer gebeuren. Dus zal excel waarschijnlijk gaan mekkeren dat het blad al bestaat. En dient te worden overschreven
De volgende code heb ik al staan en zal waarschijnlijk door mijn helper aangevuld worden
Code:
Private Sub Workbook_Open()
Workbooks.Open Filename:="F:\Tekenkamer import-export\Overzicht.xlsm"
Sheets("PERSOONSGEGEVENS").Select
Sheets("PERSOONSGEGEVENS").Copy After:=Workbooks("ELLENTEST-rev2.xlsm"). _
Sheets(1)
End Sub
Misschien is het niet nodig om het bestand 1st te openen voor er een kopie van het werkblad gemaakt kan worden dat heb ik eigenlijk nog liever.
bovenstaande code werkt ieder geval niet
Code:
Private Sub Workbook_Open()
Workbooks.Open Filename:="F:\Tekenkamer import-export\Overzicht.xlsm"
End Sub
Alvast vriendelijk dank voor de hulp
Laatst bewerkt: