wereldwijd internetverbinding hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

edson56

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Goedemorgen ,ik zou graag willen weten of het mogelijk is om wereldwijd met een laptop een internetverbinding te hebben en wat daar voor noodzakelijk is.
Groeten Eddy.:)

3 mogelijkheden waarvan 2 en 3 "echt" wereldwijd dekkend:
1. er zijn overal accesspunten (op plaatsen waar dit niet is heb je geen ontvangst)
2. middels de telefoon (mobiel)
3. satelliet

Alleen, het is heel kostbaar.

Hoi,

Volgens mij met 'mobiel internet', dat wordt aangeboden door meerdere providers.
Die hebben feitelijk dezelfde 'dekking' als mobiele telefonie ..... dus niet écht mondiaal dekkend.
Maar 'je komt er 'n heel end mee' ..... :p

Ik ben vandaag bij de div. aanbieders geweest ,en voor de particulier is het voorlopig geen optie.
Ik had nl. een abonnement voor onze zoon willen kopen die over de wereldzeeën vaart ,maar hou het voorlopig maar bij een nieuw spelletje voor de spel-computer.
Vriendelijk dank voor de moeite,
Eddy

En er zijn over de hele wereld internet cafe's. Heb je op zee niets aan natuurlijk, maar heeft zo'n boot geen sateliet verbinding of zo?

Ron

En er zijn over de hele wereld internet cafe's. Heb je op zee niets aan natuurlijk, maar heeft zo'n boot geen sateliet verbinding of zo?

Ron
Ja natuurlijk wel ,en er mag ook gebruik van gemaakt worden (binnen de perken van 't betamelijke )om de familie op de hoogte te houden van het wel en wee,maar dat is natuurlijk heel wat anders dan in de beslotenheid van je eigen hut msn-en met bv. een vriendin.Maar het is voorlopig nog een te dure geschiedenis dus voorlopig moet ie maar af en toe een mailtje sturen.
Groeten Eddy.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan