justnielzzz
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 mei 2013
Hallo leden!
Sinds een paar dagen krijg ik deze (klikkerdeklik) melding als ik programma's probeer op te starten, in de screenshots gaat het om de launcher van The Witcher.
Ik heb al een paar keer gezocht, en van alles geprobeerd, maar dit heeft niet geholpen.
Ik ben ten einde raad, en verzoek jullie dringend om hulp..
Wat ik al weet:
- Bij het uitvoeren van de programma's als administrator is er geen probleem
- Het probleem doet zich niet voor in de veilige modus
- Ik gebruik Windows 10, versie 1607, build 14393.576
- Sinds dat het probleem zich voordoet heb ik geen nieuwe drivers/updates geïnstalleerd
- Windows Defender & Adwcleaner hebben de PC 2 keer gescanned, en helemaal veilig geconstateerd.
- Als ik Windows Error Reporting Services (WerFault.exe) uitschakel blijft het probleem zich voordoen
Wat kan ik nog doen?
Met vriendelijke groeten, en de beste wensen voor deze feestdagen,
Niels
Sinds een paar dagen krijg ik deze (klikkerdeklik) melding als ik programma's probeer op te starten, in de screenshots gaat het om de launcher van The Witcher.
Ik heb al een paar keer gezocht, en van alles geprobeerd, maar dit heeft niet geholpen.
Ik ben ten einde raad, en verzoek jullie dringend om hulp..
Wat ik al weet:
- Bij het uitvoeren van de programma's als administrator is er geen probleem
- Het probleem doet zich niet voor in de veilige modus
- Ik gebruik Windows 10, versie 1607, build 14393.576
- Sinds dat het probleem zich voordoet heb ik geen nieuwe drivers/updates geïnstalleerd
- Windows Defender & Adwcleaner hebben de PC 2 keer gescanned, en helemaal veilig geconstateerd.
- Als ik Windows Error Reporting Services (WerFault.exe) uitschakel blijft het probleem zich voordoen
Wat kan ik nog doen?
Met vriendelijke groeten, en de beste wensen voor deze feestdagen,
Niels