Werk / Game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

wbosland

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2014
Hallo allemaal,

Binnenkort wil ik een nieuwe computer bestellen die hoofdzakelijk gebruikt gaat worden voor het programmeren in C# met bijvoorbeeld Visual Studio. De computer moet gemakkelijk met meerdere processen tegelijk kunnen omgaan (Visual Studio, SQL Server, Meerdere tabbladen in Firefox, Virtuele Machine(s) etc.). Ik ben geen echte gamer, maar af en toe een spel zoals Battlefield 4 kunnen spelen moet mogelijk zijn. Ik denk niet dat overklokken voor mij nodig zal zijn dus wat dat betreft kan ik wel wat besparen op de processor en het moederbord. Het liefst wel een computer die niet zo veel lawaai maakt en er een paar jaar mee door kan.

Ik heb een computer samengesteld op Azerty en zou graag willen weten of dit de juiste configuratie is voor mijn doeleinden.

Linkje: http://azerty.nl/winkelmandje/winke...455750]=1&product[620115]=1&product[637032]=1

Groeten,

wbosland

goed lijstje maar omdat je veel wilt gaan multithreaden kan je denk ik beter een amd fx 8350 als processor nemen en je kan beter een samsung evo 840 als ssd nemen die zijn sneller

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan