werk (interne)geheugenkaart voor HP Pavilion.

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Heb een HP Pavilion m9451m deskcomp en ik wil deze sneller maken. Heb momenteel 4096 GB Weet iemand welke kaart ik kan nemen. Kan er op internet niet gauw iets over vinden. Zou hem graag willen verdubbelen ivm Flight Simulator X. Het gaat wel maar niet optimaal. De programma's worden in het algemeen ook steeds zwaarder.
Heb Everest maar daar staat geen merk of iets gespecificeerd.

Veel dank, Marc (laagvlieger).

Frank, bedankt voor de moeite gedaan! Alleen ik zie geen Nederland bij de lijst van landen staan. En bij het invullen van de registratiegegevens kon ik de betaalwijze niet selecteren. Plus dat er 30 dollar extra bezorgkosten bijkomen. Of je moet 8 a 9 dagen wachten dan rekenen ze niet zo veel. Lijkt me niet echt een goed idee. Zag (ongelooflijk weinig Google links gevonden) een paar, die me wel nuttig lijken. Kingston is zo'n merk die ik bij Misco zag. Alleen je weet het nooit helemaal zeker of hij past. Wat denk jij er van, Frank?

Link:http://www.misco.nl/search/~query~h...m_guid=1-_-100000000000000012827-_-2583678530

Laatst bewerkt:
Hoi

Maar je hoeft niets te kopen daar hoor!!
Ging mij er even om wat die scan aangeeft.Oftewel wat er (nog)mogelijk is qua geheugen op dat bordje.Aan de hand daarvan kan je toch gewoon hier wat aanschaffen.

Wel na wat moeite zullen we maar zeggen! Klopt helemaal, heb voor 64-bits gekozen. Je zou bijna de fout maken voor de 32-bits te kiezen. Kost wel een paar centen, maar dan heb je denk ik ook wel wat. Las ergens anders dat overklokken van de PC niet zoveel uitmaakt, zal ik dan maar niet doen, he?
Je hebt me in ieder geval op het goede spoor gezet.

De groetjes, Marc

Okidoki

Succes:thumb:

BTw: overklokken ..ach niet zozeer met dit systeem.En bios zal wel beperkt zijn qua mogelijkheden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan