• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werk kalender

• Onderwerp starter Onderwerp starter Neden
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Neden

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 okt 2023
Goedemorgen,

Ik ben bezig met het maken van onze kalender voor op het werk. deze kalender wordt gebruikt om een overzicht te behouden over wie van onze ploeg aanwezig is, verlof heeft, ziek is,...
onze kalender bestaat uit 2 delen. tab 1(VERLOF) zou een jaarlijkse overzicht moeten worden die Verlof dagen, ziekte dagen,... op zou moeten tellen. al de rest van de tabs zijn de weken. dit is een wekelijkse overzicht van hoeveel uren de personen hebben gewerkt enzo.

nu is de vraag. is er een manier waarop wij bijvoorbeeld bij persoon 1 verlof (V) zetten op een week tab en dat deze dan automatisch ook op onze jaarlijkse overzicht wordt toegevoegd?

alvast bedankt voor de hulp,
Grtjs

Bijlagen

Ik zou alle samengevoegde cellen eerst verwijderen.

Dank u dat je mij wilt helpen, ben niet zo goed in Excel, wat stel jij voor?

Moet nu eerst aan het werk, maar er zijn vast nog meer helpers en die hebben meestal een hekel aan cellen die samengevoegd zijn.

Hoi Neden,

Kan je hier wat mee?
Ik heb enkele weken genomen. Als dit goed genoeg is voor je kan je de weken kopiëren (dan wellicht wel eerst even leeg maken)

Bijlagen

Je wilt toch niet de naam van iedere medewerker 261 keer in je document opnemen?
Waarom niet alles in één werkblad?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan