Werkbalk "bestand, bewerken, beeld" enzovoort kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

arpatd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
ik ben die balk met bestand bewerken beeld enzo kwijt hoe krijg ik die weer terug???

zeg het me snel want ik heb niet veel tijd meer!!!!

alvast bedankt

ik ben die balk met bestand bewerken beeld enzo kwijt hoe krijg ik die weer terug???

zeg het me snel want ik heb niet veel tijd meer!!!!

alvast bedankt

Als je zo'n haast hebt, zou ik wat duidelijker zijn :mad:
Maar goed, druk eens op de Alt-toets.......

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aagepast "Dringende vraag!!!" zegt niets over je vraag/probleem.

Al eens met rechts boven in het venster geklikt en een vinkje bij "Menubalk" neergezet?

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aagepast "Dringende vraag!!!" zegt niets over je vraag/probleem.

Al eens met rechts boven in het venster geklikt en een vinkje bij "Menubalk" neergezet?

dan staat er alleen mr sluiten minimaliseren enzo voor de rest staat er helemaal niks(tis bij de map editor van far cry 2) het stond er eerst wel

Je moet net eventjes lager met rechts klikken.

Ehh .... vraagsteller heeft niet eens aangegeven in welk onderdeel van Vista hij de 'werkbalk' mist!!!!!
Het bureaublad van Windows bevat helemaal geen werkbalk, dus moet het 'iets anders' zijn .....
- IE?
- Verkenner?
- Windows mail?
- de link naar 'computer'?

In elk venster werkt trouwens in principe één druk op de alt-toets om de werkbalk tevoorschijn te halen ......

Mensen, ik heb het zelfde probleem en voor mij is het nog steeds niet duidelijk.
Als ik rechts bovenin klik staat er inderdaad alleen formaat enzo..
de Alt toets werkt niet en ik heb 2 uur lang op forums zitten zoeken maar niemand weet er duidelijk antwoord op te geven.
Kan iemand mij alsjeblieft zo snel mogelijk vertellen hoe ik de balk bovenin bij map editor terug krijg?
Alvast bedankt.

Mensen, ik heb het zelfde probleem en voor mij is het nog steeds niet duidelijk.
Als ik rechts bovenin klik staat er inderdaad alleen formaat enzo..
de Alt toets werkt niet en ik heb 2 uur lang op forums zitten zoeken maar niemand weet er duidelijk antwoord op te geven.
Kan iemand mij alsjeblieft zo snel mogelijk vertellen hoe ik de balk bovenin bij map editor terug krijg?
Alvast bedankt.

MAARRRR ..... in welk onderdeel van Vista dan ?????

Internet Expolorer .....
Windows Mail .....
Mediapayer .....

Want op het bureaublad bestaat helemaal geen werkbalk

Het gaat niet om een onderdeel van Vista (nou heb ik er zelf niet veel verstand van) maar gewoon in het programma "map editor" die bij Far Cry 2 geleverd is.
Computer>Lokaal station C>Program files>Ubisoft>Far Cry 2>bin>FC2Editor.
In het programma zelf zie je bovenaan een balk met icoontjes van bijvoorbeeld objecten. Hiermee plaats je o.a huisjes, auto's etc..
Die balk is weg en ik weet niet hoe ik hem terug krijg. Het gaat dus niet om het bureaublad.

Laatst bewerkt:
Het gaat niet om een onderdeel van Vista (nou heb ik er zelf niet veel verstand van) maar gewoon in het programma "map editor" die bij Far Cry 2 geleverd is.
Computer>Lokaal station C>Program files>Ubisoft>Far Cry 2>bin>FC2Editor.
In het programma zelf zie je bovenaan een balk met icoontjes van bijvoorbeeld objecten. Hiermee plaats je o.a huisjes, auto's etc..
Die balk is weg en ik weet niet hoe ik hem terug krijg. Het gaat dus niet om het bureaublad.

irritant he dat ze nog niet snappen waarover het gaat als dat al 2 keer gezegd is!!

als je het nu nog niet weet, het gaat over:
-->Far Cry 2; Map Editor; bovenste balk met icoontjes.

Niet iedereen heeft Far Cry (nooit van gehoord).
Laat eens een schermafbeelding zien. Plaatjes zeggen meestal meer dan onvolledige beschrijvingen.

Niet iedereen heeft Far Cry (nooit van gehoord).
Laat eens een schermafbeelding zien. Plaatjes zeggen meestal meer dan onvolledige beschrijvingen.

in de bijlage zie je hoe het er nu uit ziet bovenin hoort nog een balk met allerlei tools
zoals: terrain flatten; terrain smooth;objectives enz..

Bijlagen

• Wheredidmytoolbargo.jpg
    Wheredidmytoolbargo.jpg
    99,2 KB · Weergaven: 169
Inderdaad.
Eerst kon ik het nog wel met F1 t/m F12 doen wat al vrij irritant was.. maar dat is nu ook weg!!
Zit hier gewoon een bug in of hoe zit het??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan