• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkbalk Besturingselementen of Formulieren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tsja...

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2003
Hoi!

Als ik knoppen, keuzerondjes etc. etc. wil maken in mijn Excel-sheet, moet ik dan de werkbalk Besturingselemnten gebruiken of de werkbalk Formulieren?
Wat is het verschil?

Hallo,

Het makkelijkst werk je met 'Werkbalk Formulieren'.

Maar het meeste mogelijkheden heb je met de werkbalk 'besturingselementen'.

Tuurlijk kan ik dit zo maar niet eventjes helemaal uitleggen, maar als je pas begint, gebruik je maar beter de werkbalk formulieren.

Luc

Luc,

Ik begin niet nog maar pas, maar ontwerp al geruime tijd applicaties in bijvoorbeeld Access. In Excel wil ik inderdaad sinds kort wel aan de slag en zag de meerdere mogelijkheden van de werkbalk 'Besturingselementen'. Maar ik ben benieuwd naar het precieze verschil; zit 'm toch niet alleen in de meerdere mogelijkheden?

Ja, dat is denk ik het verschil.
Je hoeft maar eens op de knop 'eigenschappen' te drukken bij de werkbalk 'werkset besturingselementen', en te zoeken waar je dit terugvind in 'Formulieren'

Dit zijn denk ik zaken die je automatisch ontdekt door je er mee bezig te houden.

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan