werkbalk, etc. verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lisa02

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2003
Wanneer ik internet open en op de openingssite kom (in mijn geval de startpagina) verdwijnen binnen twee secondes de balken boven in beeld. (zie afbeelding: de balken veranderen in smalle grijze strepen en verdwijnen dan helemaal) onderaan het bericht). Dit is begonnen nadat ik even was overgestapt op Mozilla fox en weer terugging naar internet Explorer. Wanneer ik naar andere sites ga verdwijnt de balk ook vaak maar niet altijd.
Ik weet dat ik met F11 de balken weer terugkrijg en ook als ik met de cursor naar de rechtsbovenhoek ga. Maar tot voor kort bleven de balken gewoon in beeld. Wie weet hoe ik dit kan herstellen?

verdwijnende balken.jpg

Wanneer ik internet open en op de openingssite kom (in mijn geval de startpagina) verdwijnen binnen twee secondes de balken boven in beeld. (zie afbeelding: de balken veranderen in smalle grijze strepen en verdwijnen dan helemaal) onderaan het bericht). Dit is begonnen nadat ik even was overgestapt op Mozilla fox en weer terugging naar internet Explorer. Wanneer ik naar andere sites ga verdwijnt de balk ook vaak maar niet altijd.
Ik weet dat ik met F11 de balken weer terugkrijg en ook als ik met de cursor naar de rechtsbovenhoek ga. Maar tot voor kort bleven de balken gewoon in beeld. Wie weet hoe ik dit kan herstellen?

Bekijk bijlage 99885

Ik heb het zelfde probleem, weet je de oplossing al?

Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen. Wanneer is bij jou het probleem begonnen?

Enkele dagen terug, eerst had ik het niet eens zo in de gaten. Als ik via de toets "internet explorer" open doet hij het wel goed maar als ik via een snelkoppeling naar een website ga is het fout. Zoals bij Rabobank of Helpmij.nl.

Ongelofelijk, nu half-drie in de nacht en hij doet het weer. Ik heb de Firewall uitgeschakeld en toen deed hij het weer. Firewall weer ingeschakeld en hij blijft het doen. Ik ben benieuwd of het bij jou ook weer in orde is.

Bedankt voor je reactie. ik heb het uitgeprobeerd maar het heeft niets geholpen. Dus maar weer verdere adviezen afwachten.

Bedankt voor je reactie. ik heb het uitgeprobeerd maar het heeft niets geholpen. Dus maar weer verdere adviezen afwachten.

Ik ontving ook nog onderstaande:

Titel van thread: bij ie 8 ben ik de menubalk kwijt , kan ook de eigenschappen voor internet niet meer vinden /instellen: ie 8 verwijderen lukt niet
Gestart door: hans_1vd

Ook dat extra is samen met de menubalk verdwenen, wat is de oplossing? Dank dank dank

Alt-toets indrukken hoort menu-balk te laten weergeven. Dan rchtsklik in de menubalk en vinkje zetten.

Internetopties zijn ook te bereiken via Configuratiescherm (kleine pictogrammen) -> internetopties.

--------------------------------------------------------------------------------

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan