Werkbalk in de verkenner

Status
Niet open voor verdere reacties.

vpw

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
426
Op de een of andere manier ben ik de werkbalk kwijt in de verkenner. Hoe krijg ik deze weer terug?
 
Alles is terug aan te vinken in Verkenner onder menu-optie Beeld -> Werkbalken

Succes,

Tijs.
 
Ik weet niet goed hoe je de balk noemt, maar ik bedoel de balk met bestand, beeld, bewerken extra enz. met daaronder nog een aantal knoppen. Ik hoop dat ik duidelijk ben:eek:
 
Ik neem aan dat je deze bedoelt.(Zie screenshot)
attachment.php


Mocht die helemaal weg zijn, druk dan eens op F11 in Verkenner.
 

Bijlagen

  • Werkbalk.jpg
    Werkbalk.jpg
    25,4 KB · Weergaven: 341
Ik weet niet goed hoe je de balk noemt, maar ik bedoel de balk met bestand, beeld, bewerken extra enz. met daaronder nog een aantal knoppen. Ik hoop dat ik duidelijk ben:eek:

Waarom experimenteer je niet even? Je kunt alle verkeerd aangevinkte werkbalken weer uitvinken...
Goed, ik vermoed dat het voor jou genoeg is om aan te vinken:
Standaardknoppen
Adresbalk


Succes,

Tijs.
 
Waarom experimenteer je niet even? Je kunt alle verkeerd aangevinkte werkbalken weer uitvinken...
Goed, ik vermoed dat het voor jou genoeg is om aan te vinken:
Standaardknoppen
Adresbalk


Succes,

Tijs.

En waar zou ik dat moeten aanvinken?
 
Alles is terug aan te vinken in Verkenner onder menu-optie Beeld -> Werkbalken

Succes,

Tijs.

Dat had ik al aangegeven in mijn eerste posting (nog even geciteerd hier). Aanvinken is met linker muisknop erop gaan staan en loslaten.

Tijs.
 
Ik weet niet goed hoe je de balk noemt, maar ik bedoel de balk met bestand, beeld, bewerken extra enz. met daaronder nog een aantal knoppen. Ik hoop dat ik duidelijk ben:eek:

Zoals ik al aangaf in mijn eerdere posting ben ik die ook kwijt.
 
F11 toets al geprobeerd zoals ik aangaf? Maak anders even een screenshot, zie handtekening Dnties.
 
Sorry, crash. Ik heb je bericht idd niet goed gelezen:eek:

Met F11 heb ik wel de balk terug, maar ziet het er heel raar uit en verdwijnt de taakbalk. Zie de bijlage
 

Bijlagen

  • werkbalk.jpg
    werkbalk.jpg
    15,9 KB · Weergaven: 62
Sorry, crash. Ik heb je bericht idd niet goed gelezen:eek:

Met F11 heb ik wel de balk terug, maar ziet het er heel raar uit en verdwijnt de taakbalk. Zie de bijlage

Dat de taakbalk verdwijnt is normaal bij F11. Betekent nl. "Volledig scherm".
Zet dan in ieder geval even via Beeld -> Werkbalken even de juiste werkbalken terug. Als het goed is zie je die geactiveerde werkbalken pas zodra je weer op het op het 'Herstellen' knopje hebt gedrukt (dus direct links naast het kruisje, rechtsboven in Verkenner).
Vertel ons wat dat voor effect heeft mét en zonder F11 (of post schermafdrukken, wellicht duidelijker).

Overigens werkt F11 op mijn pc momenteel precies andersom als bij jou, in dat er bij F11 bij mij juist geen menu-opties te zien zijn (zoals Bestand, Beeld etc., bij jou dus wel), terwijl als ik het Verkennerscherm kleiner maak of Herstel die opties juist wel te zien zijn (en bij jou vlgs. je verhaal niet). Er lijkt dus bij jou iets in de werking van Verkenner 'omgewisseld' te zijn t.o.v. wat ik heb...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
:shocked::shocked:Ik snap het niet meer. Als ik nu op F11 druk in de verkenner krijg ik geen werkbalken meer maar alleen het volledige scherm:(
 
Dat schreef ik al dat dat te verwachten was. Heb je die werkbalken al geactiveerd via F11 (omdat je daar momenteel alleen daar het menu beschikbaar hebt).

Zodra gedaan, weer op F11 drukken voor 'normale' weergave. Kijk of daar (net zoals bij mij) de werkbalken aanwezig zijn.

Tijs.
 
Nog iets dat je kunt proberen: Download, pak uit en draai de tool op deze webpagina.
Start het programma, en kies de onderste optie (van Repair Windows Explorer Toolbars) en dan op Repair drukken.

Tijs.
 
:thumb: Dnties. Het programmaatje werkte. Ik hem 'n balk weer terug. Allemaaal bedankt voor het meedenken.:love:
 
Dat is mooi, maar nu weten we nog niet of je ook de menu-opties in Verkenner terug hebt, dus dat je niet F11 hoeft te doen om Bestand - Bewerken - Beeld - Favorieten - Extra - Help te kunnen gebruiken...

Tijs.
 
Ik heb inderdaad ook de menu-opties terug.
 
Dat is mooi. Bedankt voor de terugmelding.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan