werkbalk snel starten is verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jolienvanhulle

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2004
Ik had gisteren een demo van een game gedownload van op telenet.be. daarna waren alle icoontjes op die snel starten balk verdwenen en de volgende keer was die balk ook verdwenen. Heb rechtermuisknop op taakbalk geklikt en de werkbalk snel starten aangevinkt maar pc zegt "kan werkbalk niet maken" hoe kan ik dit oplossen
heb al virusscan uitgevoerd en scan met ad-aware
weet iemand oplossing voor dit in windows 2000?

Staat de map quick launch nog in

C:\Documents and Settings\naam gebruiker\Application Data\Microsoft\Internet Explorer

en in

C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft\Internet Explorer

Zo niet, even maken.

als ik naar documents and settings ga is er administrator en all users maar daaronder geen application data? enkel bureaublad, documenten, favorieten en menu start

nog vraagje, indien map weg zou zijn hoe kan ik deze opnieuw maken en waarin moet ik deze maken?

ik heb ondertussen de balk terug met behulp van enkele engelse sites, blijkbaar werden sommige mappen verborgen, ik heb nu de map quick launch aangemaakt, enkele programmas toegevoegd maar ik zou graag het icoontje terughebben waarmee alle programma's geminimaliseerd worden en je op het bureaublad terechtkomt

In de mapen "administrator en all users " staat wel een map "Application Data" en daarin weer de map Microsoft daarin weer Internet Explorer

Open de map "Internet Explorer" en kijk of daarin de map "quick launch"staat.
Staat deze er niet, rechtklik dan op een lege plek en kies
Nieuw > Map
en geef de map de naam quick launch.

oh bedankt voor die link, ik had op site gezien dat je klad blok documentje moest aanmaken, had dat gedaan maar het werd niet meer men gewone icoontje maar nu heb ik het terug echt bedankt hoor

Heeft iemand ook hier een oplossing voor met Windows Vista? ik ben mijn werkbalk snel starten ook kwijt en als ik deze aanvink na rechtermuisklik op de taakbalk reageert hij hier niet op. Erg vervelend..:(

Graag je eigen topic aanmaken in het juiste forum (vista) en niet inbreken in een topic uit 2004

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan