Werkbalk Snel Starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yuppie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 dec 2005
Steeds als ik mijn computer (windows XP) opstart, vind ik de werkbalk Snel starten niet terug. Telkens weer vink ik deze opnieuw aan bij 'Eigenschappen taakbalk...', maar het lijkt erop dat deze instelling niet blijvend wordt vastgelegd.
Kan ik ergens in het register handmatig een instelling aanpassen?

mag ik vragen hoe je je computer afsluit? Gewoon Start > Afsluiten? En dan gewoon wachten tot dat hij uit gaat?

Meestal maak ik gebruik van Fast Shutdown, maar soms van Start, Afsluiten. In de praktijk maakt dit geen verschil.

is het dan niet zo dat met fast shut down je systeem instellingen die je toen gedaan hebt dat die niet worden opgeslagen? Of werkt het ook niet wanneer je gewoon afsluit?

Had ik zelf ook al aan gedacht,
maar in de praktijk maakt het geen verschil.

Klik rechts op Start - Eigenschappen.
Tabblad Taakbalk en dan Werkbalk snelstarten weergeven aanvinken.

Groeten Lucia

Geplaatst door lucia1
Klik rechts op Start - Eigenschappen.
Tabblad Taakbalk en dan Werkbalk snelstarten weergeven aanvinken.

Groeten Lucia
Dat was volgens mij juist het probleem dat dat niet bleef aanstaan na een herstart.

Geplaatst door Yuppie
Had ik zelf ook al aan gedacht,
maar in de praktijk maakt het geen verschil.

Heb je het al eens geprobeerd dan?

Het zou geen verschil moeten maken. Maar wat fastshutdown doet (hoe gebruik jij hem trouwens? tooltje, snelkoppeling?) is de timeouts voor programma's en services tot een minimum beperken.
Als het programma nog niet klaar is, en dus zijn gegevens nog niet heeft weggeschreven, wordt het gewoon zn kop omgedraaid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan