• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

werkbalk tekst rechts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michel5

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Wie weet, indien het mogelijk is,
hoe ik de tekst in de werkbalk als ik deze rechts plaats toch horizontaal krijg.

Volgens mij is dit niet mogelijk.

Maar indien iemand het beter weet, graag reactie.

Waarom geef je maar een keer een atwoord, en niet eens een waar ik war aan heb.

Ik zou deze vraag kunnen stellen in de groep Office.

Die word minder bezocht

Ik wil het weten.

Volgens mij is het onmogelijk, indien u hier anders over denkt gaarne commentaar.

Sorry maar Raymond Bos heeft gelijk, in office werkt jou probleem maar op 1 manier, dus zowel excel als word, dus ga in 1 threat gaarna verder. 2x dezelfde vraag stellen over 1 onderwerp heeft geen zin. Je krijgt heus niet op je 2 dezelfde vragen dezelfde antwoorden, 1x antwoorden lijkt me genoeg > tijd is geld;)

Nou vooruit nog één keer de huisregels!!

Berichten plaatsen:
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.
Plaats nooit een nieuw bericht met daarin enkel een link naar een ander bericht met jouw probleem.
Als je antwoord geeft op een vraag, ga dan altijd in diezelfde vraag door en plaats daarvoor geen nieuw bericht.
Let erop welke knop je gebruikt!
Plaats je bericht in 1 keer in de juiste sectie. Kijk goed welkie sectie je nodig hebt, en plaats niet elke vraag in diversen
(i.v.m. overzichtelijkheid).
Plaats geen off-topic berichten in een thread. Als je over iets anders wil praten, open dan een nieuw bericht. Met off-topic berichten bedoelen we berichten die niet over het 'hoofdonderwerp' (de vraag) gaan.
Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread, m.a.w. nutteloze berichten.

Misschien wel tegen de regels... Ik kan het begrijpen.
Elders hoop je natuurlijk andere mensen te bereiken.

Ik wens hier dus geen oordeel over te geven. Enkel een antwoord:

Ik denk ook dat dit onmogelijk is:(

Luc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan