werkbalk van het microsoft internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Ik heb nu per ongeluk een geheel nieuwe en onhandige werkbalk gekregen. Bijvoorbeeld mn laadbalkje staat nu rechts-boven in het klein. Dus zou ik willen weten hoe ik mn oude dus de normale internet werkbalk weer terug krijg.
 
waarschijnlijk heb je je scherm in voledig modus staan. druk ff op F11. dan is het als het goed is gefixed
 
Geplaatst door erikbosman
waarschijnlijk heb je je scherm in voledig modus staan. druk ff op F11. dan is het als het goed is gefixed

Ik heb het gedaan het werkt wel maar mn adresbalk is maar voor de helft. En ik zie zeg maar mn laad-balkje niet.Ik weet niet of je daar ook nog wat op weet
 
-hoe leg ik dit begrijpelijk uit?-
uhm...als je met je cursor over de 'randen' glijdt van diverse taakbalkjes, dan kun je w.s. zien dat de cursor wijzigt van aanwijzer naar <-> (zo'n soort) pijltje. Dit betekent dat je je scherm kan vergroten/ verkleinen, maar dus ook de diverse taakbalkjes tevoorschijn kan toveren. Speel d'r een beetje mee, en je zult zien dat je d'r uitkomt. Hopelijk ben ik duidelijk...
 
...voor de volledigheid:zet je cursor in de taakbalk en kijk of er een vink staat voor:taakbalk vergrendelen. Je moet die vink even weghalen om te kunnen doen wat windoos voorstelt.

grtz
 
Geplaatst door hendricus
...voor de volledigheid:zet je cursor in de taakbalk en kijk of er een vink staat voor:taakbalk vergrendelen. Je moet die vink even weghalen om te kunnen doen wat windoos voorstelt.

grtz

Ja die was al weg. Maar ik wil graag mn laadbalkje van een site onder aan mn internetscherm maar dat lukt me nog niet. Misschien weet jij wat
 
laadbalkje? Bedoel je dat balkje dat met groene blokjes de voortgang van het laden laat zien? Dat is beeld->statusbalk.

grtz
 
Geplaatst door hendricus
laadbalkje? Bedoel je dat balkje dat met groene blokjes de voortgang van het laden laat zien? Dat is beeld->statusbalk.

grtz

Okey ik had het zelf al gevonden maar toch bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan