Werkbalk van WinXP niet meer bereikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirk1946

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2003
Berichten
5
Ik heb het probleem dat de taakbalk van windows (die met start) niet meer reageert en bereikbaar is.

Een tweede balk werkt nog wel maar als ik een programma open en daarna klein maakt kan ik het niet meer bereiken. Ook de funktie Alt Tab werkt niet meer.

Een repair/upgrade van Windows gaf ook geen resultaat.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of heeft een oplossing?
 
en dan nu het meest gegeven antwoord op Helpmij.nl:

Heb je al gescand op virussen en spyware? :D


EDIT: aan je profiel te zien wel... :D (systeembeheerder)
 
Hele stomme opmerking misschien; de windows knop tussen de alt en de ctrl, werkt deze wel, maw krijg je dan wel het startmenu te voorschijn? Zelf ook wel eens gehad dat ik bovenstaande niet meer kon uitvoeren, alt+tab e.d. maar wel in het startmenu kon komen dmv die windows toets.

Groetjes
 
Helaas werkt deze ook niet, elke toets die de werkbalk zou moeten aktieveren lijkt vast te zitten.

In iedergeval bedankt voor het meedenken.
 
Heb je ook systeemherstel gedaan.


groetjes speedtouch
 
Ik heb systeemherstel gedaan tot wel 4 weken hiervoor maar dat gaf geen oplosssing.

Het rare is dat als ik in save mode opstart de balk wel werkt. Ik zie dan geen programma's staan, die in normale mode problemen zouden kunnen geven.
 
Heb dit bij een account of ook andere.

Maak anders eens een nieuw account aan en kijk eens wat hij daarbij doet.
 
Kan je op die 2e balk dit uitvoeren? Klik met de rechter muisknop op een leeg gedeelte van die taakbalk en kies weer eigenschappen. Zorg dat het tabblad "taakbalk" zichtbaar is en zet vinkje bij "taakbalk altijd op de voorgrond weergeven". Sluit het programma door op toepassen en OK te klikken. Wel eerst eventueel "taakbalk vergrendelen" (rechtsklik op de taakbalk) uitvinken en na de verandering weer aanvinken.

attachment.php
 

Bijlagen

  • taakbalk.jpg
    taakbalk.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 55
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan