Ik heb een pagina met allerlei links naar diverse documenten gemaakt en zo ook wat office(word) documenten. Deze documenten worden dan geopend in Internet explorer (heb ik zo ingesteld en moet zo blijven) Het probleem is dat de werkbalk die je normaal gesproken in Word hebt niet standaard zichtbaar is in Internet explorer. Ik kan deze balk simpel tevoorschijn halen door met de rechtermuisnop te klikken en dan te kieze voor "hulpprogramma's voor document weergeven" en dan heb ik deze werkbalk waar je documenten kan opslaan etc.
Probleem is alleen dat deze balk iedere keer als internet explorer wordt afgesloten opnieuw moet worden geactiveerd als deze weer geopend wordt.
Is er een manier dat deze balk altijd zichtbaar wordt op het moment dat er documenten worden geopend die deze balk nodig kunnen hebben?
Probleem is alleen dat deze balk iedere keer als internet explorer wordt afgesloten opnieuw moet worden geactiveerd als deze weer geopend wordt.
Is er een manier dat deze balk altijd zichtbaar wordt op het moment dat er documenten worden geopend die deze balk nodig kunnen hebben?