werkbalk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tombstone

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2003
ik gebruik een pentium 1 als 2e computer boven , allebei op kabel aangesloten. alles werkt perfect natuurlijk boven iets trager gezien de pentium 1

Maar mijn vraag is: de werkbalk waar je het adres www. moet invullen blijft niet rustig staan (flikkert )
heeft iemand een oplossing wat hieraan te doen?
groeten en bedankt alvast

Wat zijn de specificaties van je systeem en welk besturingssysteem gebruik je?
Het kan namelijk zijn dat je gewoon op de grens van de capaciteit van je Pent 1 zit.

reactie

Sigma hoi
bedankt voor je reactie ,natuurlijk heb ik niet veel kaas van gegeten!!!! maar ik heb even wat opgezocht
microsoft win 98
32mb ram
80% systeembronnen beschikbaar
ruimte op c schijf 1304mb van 2047mb

Verder weet ik er niet veel van en zal even wachten tot mijn zoon thuis is oke? groeten

Tja, Win 98 kan draaien met 32 Mb maar het is niet erg veel. Probeer eens wat meelopende programma's uit te schakelen en kijk of het dan beter gaat.
Wat er allemaal meeloopt kun je zien wanneer je op cntr/alt/del drukt maar wees voorzichtig met het uitschakelen van programma's. Enkele zijn noodzakelijk voor het functioneren van de compueter en die kun je niet zomaar uitschakelen.

Er draait niet veel op de pc alleen MSN 5.0 en winamp verder niks.
Dus kan het ook aan het toetsenbord liggen?
OF iets anders?

Lijkt me niet dat het aan het toetsenbord ligt, waarom denk je dat?
Probeer eens het hele spyware pakket te draaien en ook virusscan.

toetsenbord

hoi sigma
ben ik weer, het probleem is echt verholpen met een "nieuw" oud toestenbord. ik weet ook niet hoe dat kan ,maar collega van mijn man stelde dat voor!
bedankt voor het meedenken he!
groetjes ghr. tombstone

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan