• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

--werkbalk--

Status
Niet open voor verdere reacties.

DCTALK

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Beste mensen,

is het ook mogelijk om zelf een werkbalk te maken?

heb een calculatie program, daarin kun je met een x aantal knoppen door het programma heen.
alleen deze knoppen staan dan op de werkbladen (en natuurlijk in de weg) om dat er wel es wat bijkomt.

Nu dacht is ik misschien kunnen die knoppen die ik dus al heb in een werkbalk geplaats worden.

hoor graag van jullie

Je kan de standaard menu's aanpassen zoals je wilt, met de standaard menu-items. Gewoon rechts klikken op een balk, kies voor "aanpassen" en inrichten maar.

Maar jij bedoelt knoppen met een macro erachter neem ik aan? Kan wel, maar dan moet je wel een beetje handig zijn met VBA, zie bijvoorbeeld hier: http://www.ozgrid.com/VBA/custom-menus.htm

Laatst bewerkt:
Madmuppet,

id, ik bedoel knoppen met macro's in vba. Deze knoppen heb ik al, en die staan op het werkblad, maar dat is dus wat lastig. ik ga de link van je even volgen,
alvast bedankt voor de moeite

gr CvO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan