werkbalken verdwenen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ale
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ale

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2003
een collega van mij heeft het volgende probleem. Bij zijn Word 2000 zijn alle werkbalken EN het pulldownmenu verdwenen. Het enige dat zichtbaar is is het velletje papier, de linealen en linksboven de tab knop. Het is dus niet mogelijk werk op te slaan of te printen of welke andere bewerking maar ook te verrichten. Ik heb word verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Wie weet raad? Ik heb overal op het scherm lopen dubbelklikken en rechte muisknoppen maar geen resultaat.

ale

Hoi,

Porbeer de Esc-toets eens .... of de functietoets F10
Als dat niet werkt sluit je Word af, zoek je naar het sjabloon 'NORMAT.DOT' op de betreffende pc. Verwijder dat, en als er meer zijn, verwijder ze dan allemaal.

Start Word daarnaa weer .....

Ik verneem van je of het geholpen heeft?!

Teun

Laatst bewerkt:
het heeft even geduurt voor ik reageer maar het probleem is nog steeds niet verholpen

bedankt voor de tip. Een kant en klare oplossing heb ik daar nog niet gevonden maar er was eerder een zelfde probleem met Excell. Ik heb mijn vraag achter gelaten dus wie weet.

gr. Ale

Hoi Ale,

Laat je niet afleiden door de titel van het bericht waarnaar mijn hyperlink verwijst. De oplossing van Ferran is de juiste ervanuitgaande dat de datasleutel kapot is!
(dit lost ook het probleem van een macro-onderbreken op)

Tip!,
Jouw vraag is nu in Excel bij afgehandeld beland omdat je je vraag niet appart hebt gesteld.
Stel je vraag opnieuw in de vragen bij Word!

Je zult zien dat je het zelfde antwoord krijgt als het antwoord in de hyperlink.

Succes!

bedankt Joost, perfecte oplossing!! Probleem verholpen.

Ale

Hoi Ale,

Graag gedaan hoor!

Verander jij de status nog even?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan