• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkbalken verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mreurings

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2006
Hoi, ik heb vandaag van de website www.newbytes.be/ een Excelbestandje gehaald waarin zou worden uitgelegd hoe je werkbalken kunt laten verdwijnen in Excel. Na op een macrobutton te hebben gedrukt is dit gelukt maar ik kan ze helaas niet meer terug krijgen. Normaal gesproken kan je met de rechtermuisknop op een balk klikken en via "aanpassen" alles weer terug krijgen maar nu heb ik helemaal niets meer bovenin mijn scherm. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,

Martijn

Martijn

Luc Heynderickx van www.newbytes.be post regelmatig op dit forum, al is het nu al een tijdje geleden dat hij hier nog actief was (als ik mij niet vergis).

Wat als je zijn bestand GroteNood.zip, bij:

Instellingen herstellen

uitvoert? Lukt het dan?

Wigi

Laatst bewerkt:
Martijn

Luc Heynderickx van www.newbytes.be post regelmatig op dit forum, al is het nu al een tijdje geleden dat hij hier nog actief was (als ik mij niet vergis).

Wat als je zijn bestand GroteNood.zip, bij:

Instellingen herstellen

uitvoert? Lukt het dan?

Wigi

Bedankt voor de tip. Het bestandje commandbars kon ik niet openen maar deze wel. Het was op de pc op mijn werk gebeurd dus ik zal morgenochtend meteen kijken of het lukt! Bedankt.

Martijn

Laatst bewerkt:
Wigi, het werkt inderdaad perfect! Ik heb al mijn werkbalken weer terug. Bedankt!

Martijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan