werkbalken verdwenen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
Sinds net zijn mijn werkbalken in IE9 verdwenen, alleen als ik met mijn cusror helemaal bovenin of onderaan ga astaan komen de balken tw voorschijn. Het vinkje bij werkbalk staat aangevinkt.
Ik heb verder helemaal niets gedaan. Hoe krijg ik dit weer OK?
Groet,
Martin

Ja,
maar ik heb dit probleem nooit ghead. Hoe kan ik alles opstarten zodat boven en onder de balken zichtbaar zijn en blijven?

1x F11 gebruiken zodat het weer zichtbaar is en dan IE9 afsluiten.

Je hebt gewoon keertje geklikt zoals crash al zei klik 1x f11 om het in de goede houding te zetten

als je op f11 klikt gebeurt dan krijg je fullscreen handig voor als je een online spel wilt spelen.

F11 klikken voor fullscreen
F11 klikken om fullscreen te stoppen en in de gewone inhoud te doen.

gr, Daa

Het lukt mij niet!
Als ik op F11 klik, dan wordt het beeld beeldvullend, maar zijn de onder en de bovenbalk verdwenen.
Alleen als ik bij het kleine beeld op maximaliseren klik dan wordt het beeld beeldvullen en blijven de balken zichtbaar.
Is er geen oplossing dat altijd alles maximaal geopend wordt en de balken zichtbaar blijven?
Ik hoor graag van jullie.
Groet,
Martin

hmm Martin , je kan proberen om je internet scherm groter te maken dat kan je op paar manieren doen op de vergroot blak klikken ,
klikken of het zo instellen dat ie meestal wel fullscreen gaat en dan zie je de werkbalken gewoon.
34eu8eo.png

Dit is fullscreen maar je ziert de werkbalken nog (dat zie je nu niet bij mij maar als je op die vergroot knop klik word ie groter en zie je balken nog,

Dit bedoel je toch?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan