• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Werkbalken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Goedemorgen,

Zowel op het werk als thuis werk ik met de Excel-versie 2002, SP3.
Mijn vraag is nu of het mogelijk is om zowel thuis als op het werk bij het starten van Excel
dezelfde werkbalken te zien met daarop dezelfde knoppen.
Moet ik dan een bepaald bestand kopieren op de ene pc en plakken op de andere pc ?
Of zit ik helemaal verkeerd te denken.

Alvast bedankt voor de hulp.

Gr.
Eric

Beste Eric,

Je kunt een invoegtoepassing maken (*.xla bestand) en dat in de map zetten die Excel standaard in zijn geheugen laadt. Dat bestand dien je dan op het werk en thuis te gebruiken.

Succes,

Richard

Hallo Richard,

Bedankt voor je snelle reactie.
Kun je me op weg helpen hoe dat ik een xla moet maken ?

Eric

Hallo Wigi,

Tot nu toe heb ik hiervoor geen code gebruikt, want via extra, opties, aanpassen...
is het toch mogelijk om bepaalde opdrachtknoppen te selecteren en toe te voegen aan een werkbalk.
Is het niet zo dat we het nu te diep gaan zoeken ? Is er bv. geen mogelijkheid om een complete werkbalk (of het bestand waarin dit is opgeslagen) te kopieren en te plakken op een andere pc ?

Het gaat erom dat als ik excel op de ene pc opstart dat ik op de andere pc dezelfde opstartblad heb met dezelfde werkbalken en indeling ervan.

Eric

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan