werkbare dagen berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobia

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
Berichten
1.777
wie kan mij helpen, ik wil de werkbare dagen berekenen. soort vakantieplanner. dus de weken min de weekende

Ik zal verder uitleggen. Ik heb een d-base, met Id begindatum einddatum en Id-medewerker

ik wil uit de begin en eiddatum de werkbare dagen tellen om die af te kunnen trekken van de totaal snipperdagen.
 
Laatst bewerkt:
wie kan mij helpen, ik wil de werkbare dagen berekenen. soort vakantieplanner. dus de weken min de weekende

Kijk in ieder geval even hier voor een oplossing voor alle feestdagen (NL).
Ids een Excel oplossing , maar zal zeker ook in Acces werekn.

De dagen van de week kan je met een standaard functie (WeekDay) afvragen, dan heb je volgens mij het plaatsje vol.

Succes

Wim
 
Ik zal verder uitleggen. Ik heb een d-base, met Id begindatum einddatum en Id-medewerker

ik wil uit de begin en eiddatum de werkbare dagen tellen om die af te kunnen trekken van de totaal snipperdagen.
 
Ik zal verder uitleggen. Ik heb een d-base, met Id begindatum einddatum en Id-medewerker

ik wil uit de begin en eiddatum de werkbare dagen tellen om die af te kunnen trekken van de totaal snipperdagen.

Het probleem van werkdagen berekenen is al een oud probleem in Access.
Kijk maar eens hier voor een oplossing.
Zoals je daar ziet is het niet zo maar opgelost. Je moet VBA kennis hebben om e.e.a. te kunnen handelen.

Succes
WIm
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan